Utilizatorii au posibilitatea de a-și adăuga propriul status al comenzii. După ce faceți click pe butonul Gestionarea statusurilor din partea de sus a paginii, se afișează o fereastră aparentă în care puteți gestiona statusurile dvs. personalizate.
După ce dați click pe linkul punctat "Adăugați un status", în fereastră se afișează un câmp pentru introducerea unei noi denumiri de status, de exemplu "În așteptarea expedierii din stoc".
Introduceți denumirea statusului și faceți click pe Salvați. Noul status personalizat va fi afișat atunci când selectați filtrul "Status" și în acțiunea de grup "Modificați statusul".
Rețineți: dacă la crearea statusului personalizat a fost bifată caseta de selectare "Creați o filă", se va crea imediat o filă cu filtrare pentru noul status atunci când acesta este salvat.
Pentru a edita un status, faceți click pe butonul Editați din dreptul statusului. Câmpul cu denumirea statusului va deveni disponibil pentru editare.
Pentru a șterge un status, faceți click pe butonul Ștergeți (coș) de lângă status. În fereastra de gestionare a stării va fi afișată o notificare care va anunța că comenzile au fost trecute în alt status. Pentru a continua, trebuie să confirmați ștergerea statusului.