În secțiunea «Configurarea template-ului solicitării de feedback» puteți configura o cerere de comentariu cu text propriu.
Pur și simplu introduceți textul dvs. în câmpul «Mesaj» și faceți clic pe Salvați modelul de scrisoare. Va fi afișat mesajul pop-up «Șablon salvat cu succes».
Pentru a vizualiza cum arată scrisoarea, faceți clic pe butonul Previzualizare.
Pentru a reveni la versiunea originală a cererii de comentariu, faceți clic pe linkul «Întoarceți mesajul standard" sub câmpul «Mesaj» și faceți clic pe butonul Salvare șablon de scrisoare.
După ce ați salvat șablonul, când trimiteți o cerere de revizuire dintr-o comandă, scrisoarea de cerere va fi trimisă clientului folosind acest șablon.
Aveți în vedere că, chiar în fereastra de trimitere a cererii, puteți:
- modificați textul din câmpul «Mesaj»;
- returnează mesajul standard pentru cererea de comentarii curentă;
- mergeți la configurarea șablonului (în secțiunea «Configurarea unei cereri de șablon pentru un comentariu»).
Atenție: mesajul care se trimite clientului în mod automat la o săptămână după comandă/mesaj se generează folosind șablonul de mesaj standard, indiferent de șablonul personalizat salvat.