Secțiunea "Panou de control - Plan de dezvoltare" informează despre parametrii pe care trebuie să le faceți pentru atragerea clienților și oferă materiale utile pentru dezvoltarea site-ului.
Planul de dezvoltare include etape precum:
- Crearea profilului de companie. Pentru a realiza acest pas trebuie să:
- să confirmați adresa de e-mail și numărul de telefon ( citiți pagina de ajutor pentru detalii)
- în secțiunea Profil - înscrieți Numele, Prenumele, Patronimicul;
- în secțiunea Informații despre companie, completați toate câmpurile obligatorii și înscrieți o descriere de cel puțin 30 de litere în câmpul Despre noi;
- creați un grafic de lucru al companiei; - Adăugați un sortiment pe site-ul web. Pentru a efectua pasul trebuie să:
- adăugați minimum 10 produse cu o calitate de umplutură de 100%, care să nu fie din categoria General. Dacă sunt mai multe produse, 90% dintre ele trebuie să aibă o calitate de umplere de 100%;
- adăugați un minim de 5 cuvinte cheie la fiecare linie de produse;
- adăugați produsele manual sau folosiți importul automat (XLS, YML, 1C); - Configurarea magazinului online. Pentru a realiza acest pas trebuie să:
- să activați coșul de cumpărături - să activați comutatorul «Primire comenzi și mesaje» din secțiunea magazin online;
- să adăugați cel puțin 3 metode de livrare;
- adăugați cel puțin 2 metode de plată;
- să adăugați un domeniu la site-ul web; - Designul site-ului web. Pentru a finaliza această etapă, trebuie să adăugați un slider sau un antet de site web și încărcați imagini în acestea.
- Primirea comenzilor. Pentru a finaliza această etapă, trebuie să:
- să mutați minimum 5 comenzi la statusul «Acceptate»;
- să primiți minimum 10 comentarii.
Faceți clic pe linkul din bara de sus pentru a trece la bloc.
Fiecare bloc conține o listă de acțiuni care trebuie să fie realizate, sfaturi despre modul de îndeplinire și informații utile.
Pentru a realiza o acțiune, faceți clic pe numele acțiunii din listă. Acest fapt va duce la secțiunea cabinetului în care trebuie îndeplini acțiunea. Observați că pentru unele acțiuni trebuie realizarea unei singure configurări, iar pentru alte acțiuni mai multe (de exemplu, adăugarea mai multor produse sau condiții de livrare, plata).
Când acțiunea este finalizată, pictograma sa din listă se transformă într-o bifă verde. Când toate acțiunile dintr-un bloc sunt finalizate, pictograma blocului se transformă, de asemenea, într-o bifă verde.
Pentru a vizualiza lista de recomandări, faceți clic pe link-ul «Recomandări». Se afișa o listă de recomandări, făcând clic pe care se deschide un articol de ajutor într-o filă nouă.
Pentru a vizualiza informații suplimentare, faceți clic pe linkul «Informații utile». Se va afișa o fereastră în care puteți:
- accesați articole utile și ajutor («Informații utile»);
- pentru a afla cum vă poate ajuta managerul dvs., treceți la vizualizarea informațiilor de contact ale acestuia și contactați-l în fereastra deschisă («Cum vă poate ajuta un manager»);
- aflați despre serviciile suplimentare ale specialiștilor portalului și treceți la lista de servicii din piață («Cum vă pot ajuta specialiștii»);
- să vizualizați videouri și articole suplimentare («Videouri și articole pe tema»).