Articolele șterse sunt mutate în secțiunea «Produse și servicii/Articole șterse» și rămân acolo până la 30 de zile. După 30 de zile din momentul ștergerii unui articol, el va fi șters definitiv din cabinetul companiei.
În această secțiune puteți șterge posturile manual, ca să nu mai așteptați 30 de zile, sau puteți să le readuceți.
Lista articolelor șterse se arată într-un tabel similar cu lista de produse din secțiunea «Produse și servicii/Gestionarea produselor și serviciilor". În antetul paginii este arătat numărul de poziții șterse.»
Editarea articolelor șterse
Articolele șterse pot fi editate în același mod ca în secțiunea «Produse și servicii/Gestionarea produselor și serviciilor.»
În momentul salvării schimbărilor la o poziție ștearsă, ea va fi readusă în lista de produse și servicii, în starea de vizibilitate «Plan».
Poziții șterse
Un articol poate să fie șters în unul dintre modurile următoare:
1. Pentru articol selectați acțiunea «Ștergere» în câmpul de acțiune.
2. Selectați mai multe sau toate articolele din listă (utilizând caseta de selectare de deasupra listei de articole) și selectați acțiunea de grup «Ștergere articole».
3. Apăsați butonul «Șterge toate articole» din partea de sus a ferestrei.
Se va afișa o fereastră pop-up de confirmare a ștergerii, în care trebuie apăsat butonul Ștergere.
Aceste articole vor primi statutul "Se șterge". După reînnoirea paginii secțiunii, articole vor fi șterse definitiv din cabinetul companiei.
Aveți atenție: cu ajutorul butonului " Șterge toate posturile" se poate șterge până la 50 000 de articole. Ștergerea se realizează secvențial, câte 50-100 de elemente în fiecare secundă, în dependență de sarcina serverului. Prin urmare, ștergerea unui număr mare de articole nu este imediată, ci poate dura ceva timp.
Readucerea articolelor
Articole pot fi restaurate în unul dintre următoarele moduri:
1. Selectați acțiunea "Readucere" în câmpul de acțiune.
2. Selectați mai multe articole sau toate pozițiile din listă (utilizând caseta de selectare de deasupra listei de articole) și selectați acțiunea de grup "Readucerea articolelor".
Se va afișa o fereastră pop-up de confirmare a ștergerii, în care trebuie să faceți clic pe butonul "Readucere".
Articolele vor fi readuse în lista de produse și servicii, în starea de vizibilitate "Ascunse".