Pagina de întrebări frecvente pe site-ul dvs. web (denumită uneori FAQ sau Întrebări frecvente) va ajuta să postați rapid și ușor răspunsurile la toate întrebările clienților dvs. pe site-ul web.
Vă recomandăm să faceți o listă de întrebări frecvente care sunt relevante pentru clienții dvs. și să le adăugați la pagina «Administrare site - Întrebări frecvente». Toate întrebările adăugate și răspunsurile dvs. vor fi afișate în secțiunea Întrebări frecvente de pe site-ul web al companiei dvs.
Atenție! Puteți adăuga secțiunea «Întrebări frecvente» în meniul orizontal, lateral sau de jos al site-ului web al companiei dumneavoastră în secțiunea «Administrare site - Meniuri și titluri».
Lista de întrebări
Întrebările se afișează în formă de listă. Puteți vizualiza lista tuturor întrebărilor în secțiunea «Administrare site - Întrebări frecvente».
În bara de întrebări se afișează:
1. Caseta de selectare a întrebărilor: vă permite să selectați toate întrebările pe pagina curentă (20 de intrări) sau să selectați anumite întrebări și să le aplicați o acțiune.
2. Titlul întrebării și începutul descrierii întrebării: titlul complet al întrebării și începutul descrierii întrebării.
3. Etichete atribuite acestei întrebări: toate etichetele atribuite acestei întrebări și puteți adăuga propria etichetă făcând clic pe semnul plus.
4. Vizibilitate: dacă întrebarea este în prezent publicată sau ascunsă.
5. Modificat: momentul în care întrebarea a fost creată sau modificată ultima dată.
6. Buton Editare: faceți clic pe acest buton pentru a edita întrebarea.
7. Buton Ștergere: făcând clic pe acest buton puteți șterge o întrebare.
Gestionarea întrebărilor
Pentru a edita o întrebare, trebuie să faceți clic pe butonul Editare (creion) de lângă întrebarea pe care doriți să o editați în lista de întrebări. Se va afișa pagina întrebării. După ce ați efectuat modificări, trebuie să faceți clic pe butonul Salvare modificare.
Pentru a șterge o întrebare, faceți clic pe butonul Șterge (coș) de lângă întrebarea dorită din lista de întrebări. Întrebarea va fi ștearsă din listă. Va fi afișat un mesaj cu linkul Restaurare. Cât timp mesajul se afișează, aveți posibilitatea să restaurați întrebarea pe care ați șters-o.
Pagina cu întrebări
Pentru a afișa informații detaliate despre o întrebare, faceți clic pe titlul întrebării - se va afișa pagina întrebării.
În partea de sus a paginii va apărea un buton de salvare a modificărilor.
În partea centrală veți vedea informațiile de bază ale întrebării: titlul întrebării, răspunsul la întrebare. Partea dreaptă a paginii conține blocuri: vizibilitate și etichete. De asemenea, în partea de jos sunt afișate butoanele Salvare modificări și Ștergere întrebare.
Informații principale
Acest bloc conține câmpuri cu informații de bază:
1. Întrebare - numele întrebării în sine.
2. Răspuns - descrierea detaliată care îi va ajuta pe potențialii clienți să rezolve problema.
Vizibilitate
Toate întrebările pe care le adăugați pot avea o vizibilitate diferită, adică pot fi afișate sau nu pe site:
1. Publicată - aceasta înseamnă că întrebarea este publicată, adică poate fi văzută pe site.
2. Ascunsă - întrebarea este ascunsă și nu va fi vizibilă pe site. Mai târziu puteți publica întrebarea.
Etichete întrebare
Puteți alege să etichetați întrebările în funcție de subiectul lor.
De exemplu, dacă întrebarea dvs. se referă la prelucrarea lemnului și la vânzarea de produse din lemn, adăugați etichetele «prelucrarea lemnului» și «vânzarea de lemn». Etichetele adăugate la aceste întrebări vor fi afișate sub fiecare întrebare din listă.
Pentru a adăuga o etichetă, faceți clic pe semnul plus de sub numele întrebării din lista de întrebări. Se va afișa o listă de etichete cu un câmp pentru a introduce o nouă etichetă și un buton Adăugare etichetă.
Pentru a elimina un marcaj, deplasați indicatorul mouse-ului pe marcaj și faceți clic pe crucea roșie de lângă numele marcajului. Markerul va fi șters.
Filtre și căutare
În partea de sus a listei apare o listă derulantă de filtre și o bară de căutare.
Pentru a căuta o întrebare, trebuie să începeți să tastați orice cuvânt din titlul întrebării în bara de căutare. După introducerea primelor trei caractere, se va afișa o listă de întrebări corespunzătoare.
Pentru a filtra lista de întrebări, trebuie să extindeți lista de filtre și să îl selectați pe cel dorit. Există un tip de filtru de vizibilitate pentru întrebări: acesta vă va afișa opțiunile pentru întrebări postate și ascunse.
Lucrul cu filele noi
Dacă există mai multe tipuri de filtre - lista va fi filtrată în funcție de toți parametrii specificați, iar în bara de file va fi afișată o nouă filă care corespunde filtrelor aplicate. Dacă acest filtru urmează să fie utilizat în activitatea viitoare, fila poate fi salvată dându-i un nume. Dacă salvați fila generată făcând clic pe Salvare și apoi ștergeți orice setare de filtru, se creează o nouă filă cu această nouă filtrare.
Pentru a șterge sau a modifica numele filei, trebuie să mutați indicatorul mouse-ului deasupra numelui și să faceți clic pe săgeată. Se va afișa o listă cu comenzile Ștergere și Editare.
La editare, numele filei poate fi modificat. După introducerea noului nume, apăsați butonul Enter. Atunci când ștergeți o filă, ea va fi îndepărtată din bara de file. Se va afișa un mesaj pop-up despre ștergere, dacă este necesar, aceasta poate fi restaurată printr-un link din mesaj.
Sortarea coloanelor din listă
Funcția de sortare a întrebărilor din tabel este realizată de titlurile de coloană cu săgeți. Sortarea în tabel este posibilă pentru toate coloanele. Pentru a sorta lista în ordine înainte sau înapoi, faceți clic pe titlul săgeții. În mod implicit, fiecare titlu este afișat cu 2 săgeți orientate diferit. Cu această poziție, întrebările se afișeaz în ordinea în care au fost adăugate. Pentru a sorta întrebările în ordine crescătoare, apăsați o singură dată pe săgeți - se va afișa o săgeată în sus și va avea loc sortarea ascendentă. O a doua apăsare pe săgeată va afișa o sortare descrescătoare, iar săgeata se va schimba în săgeată de sortare descrescătoare. O a treia apăsare pe săgeată va reveni la afișarea implicită atunci când întrebările sunt aranjate în ordine descrescătoare.
Acțiuni de grup cu întrebări
Când marcați o întrebare sau un grup de întrebări, va apărea o listă derulantă de «Acțiuni pentru x întrebări», în care puteți selecta acțiunea necesară și o puteți aplica.
1. Publicare - întrebarea va deveni disponibilă publicului, fiind publicată pe site-ul dvs.
2. Ascunde - întrebarea va fi ascunsă pentru vizitatori și va fi afișată doar în cabinetul companiei. Aceste
întrebări sunt incomplete sau neterminate, dar pot fi publicate după ce sunt finalizate.
3. Adaugă etichetă - adăugați o nouă etichetă sau selectați una dintre etichetele existente.
4. Ștergeți eticheta - pentru a șterge o întrebare sau un grup de întrebări existente.
5. Ștergere - pentru a șterge o întrebare, aceasta poate fi restabilită din mesaj imediat după ștergere.
Adăugarea unei noi întrebări
Puteți adăuga o nouă întrebare apăsând butonul Adăugare întrebare. Se va afișa o pagină pentru adăugarea unei noi întrebări.
Trebuie să completați câmpurile atunci când creați o nouă întrebare:
1. Întrebare: introduceți o întrebare relevantă pentru clientul dumneavoastră.
2. Răspuns: Introduceți un răspuns complet și concis la întrebare.
Atenție! Întrebările relevante pentru clienții dvs. pot fi obținute fie direct de la aceștia, fie indirect, prin observare și prin experiența dvs. Exemple de întrebări: «În ce țară sunt fabricate produsele dumneavoastră?», «Ce perioadă de garanție au produsele dumneavoastră?». Сând alcătuiți un răspuns la o întrebare, este important să nu uitați că vizitatorii întrebărilor frecvente doresc întotdeauna un răspuns cât mai complet, cât mai exact și cât mai concis.
3. Setați Vizibilitatea.
Atenție! În mod implicit, la întrebarea nouă este activat comutatorul «Publicată». Dacă, din orice motiv, nu doriți să publicați întrebarea acum, comutați-o pe «Ascunse» și salvați modificările. Întrebarea va primi statutul «Proiect».
4. Adăugați etichete, dacă este necesar. Aceste etichete vor fi afișate lângă titlul întrebării în listă. Acestea vor apărea lângă titlul întrebării și vă vor permite să găsiți cu ușurință întrebări specifice pe același subiect.
După ce ați introdus toate datele, trebuie să apăsați butonul Salvare întrebare. Întrebarea cu răspunsul va fi afișată în lista de întrebări și, dacă este vizibilă Publicată, va fi publicată pe site-ul web al companiei dumneavoastră.