Analize actualizate în cabinetul companiei
Am actualizat secțiunea Analize în cabinetul personal. Au fost adăugate paginile «Categorii și produse» și «Surse». Acestea vă permit să urmăriți indicatorii cheie de performanță ai sortimentului dvs. și ai surselor de trafic.
Cum vă poate ajuta noua analiză
Noile analize vă ajută să obțineți rapid informații despre vânzări. Veți putea să optimizați promovarea produselor și să reacționați la timp la schimbări.
Caracteristicile noilor analize
Paginile «Categorii și produse» și «Surse» sunt accesibile în noua analiză.
Puteți selecta perioada (de exemplu, ziua, săptămâna, luna) și parametrii pe care doriți să îi analizați (comenzi prin coș, începerea chat-ului și altele). Acest lucru va permite să urmăriți eficiența sortimentului dvs. și a surselor de trafic.
Pagina «Categorii și produse»
Pagina «Categorii și produse» vă ajută să urmăriți eficiența sortimentului dumneavoastră. De exemplu, puteți afla ce produse și categorii au cele mai mari sau cele mai mici rate de conversie.
Cum să lucrați cu pagina?
Puteți evalua rezultatele dvs. pe un grafic (date totale pentru perioada selectată) și într-un tabel de date ( împărțit pe categorii și produse).
Selectați perioada care doriți să analizați. În mod implicit, datele sunt afișate de o săptămână, dar puteți face clic pe un buton de selecție rapidă (săptămână, lună) sau puteți selecta o perioadă aleasă arbitrar. Este posibil să comparați perioada selectată cu cea precedentă (de exemplu, săptămâna aceasta în comparație cu anul precedent) sau cu aceeași perioadă a anului precedent. Acest lucru este deosebit de util pentru produsele sezoniere. Perioada maximă de analiză 一 1 an.
Important! Datele din ziua precedentă apar a doua zi, aproximativ la ora 12:00.
Datele pot fi filtrate prin canal ( Catalogul vendigo.ro, site) sau prin platformă (desktop, versiune mobilă).
Puteți comuta între filele din grafic pentru a analiza afișările, conversiile, comenzile etc.
скрін
Datele de pe grafic și din tabel se modifică în funcție de perioada selectată, de fila indicatorului de pe grafic, de categoria și produsul, precum și de filtrele pe canal și platformă.
În mod implicit, datele din tabel sunt afișate în funcție de categorie. Faceți clic pe o categorie pentru a vedea datele privind subcategoriile (dacă există). Pentru a vedea datele pe produse, faceți clic pe categoria dorită sau comutați filtrul de la categorii la produse. Puteți căuta categoriile/produsele dorite după nume.
Important! Datele din grafic iau în considerare numărul total de comenzi, în timp ce datele din tabel 一 comenzi pentru fiecare categorie individual. O comandă poate conține mărfuri din mai multe categorii, deci cifrele pot fi diferite. De exemplu, este posibil ca o companie să fi avut 100 de comenzi, în care a comandat produse din 150 de categorii.
Atenție! Toate produsele sunt luate în considerare în tabel. Chiar dacă un articol a fost adăugat ca un cadou la o comandă, acesta este considerat în continuare o comandă, iar prețul său contează ca total al comenzii.
Parametrii după care puteți evalua rezultatele:
- Afișează 一 numărul de ori în care fișa produsului este vizibilă pentru utilizator în categoria și în rezultatele etichetării pe site și pe piață.
- Transmite 一 numărul de vizualizări ale paginii produsului pe site-ul web, pe piață.
- Comenzi 一 cantitatea de comenzi prin coș de pe site-ul web, din marketplace.
- Valoarea comenzilor 一 valoarea totală a comenzilor pentru perioada selectată.
- Arată numărul 一 numărul total de clicuri pe butonul «Arată numărul» și de indicații ale mouse-ului către numărul de telefon (în versiunea desktop).
- Începerea chat-ului 一 numărul de chat-uri în perioada selectată (numai pentru Marketplace).
- Scrie un mesaj 一 numărul de mesaje trimise de pe site-ul web al companiei în perioada selectată (numai pentru site-ul web).
- Sunati-ma înapoi 一 numărul de numere trimise după ce ați făcut clic pe butonul «Sună-mă înapoi» pentru perioada selectată (numai pentru site-ul web).
În mod implicit, pentru categorii și produse, emisiunile și conversiile sunt întotdeauna afișate. Pentru a analiza alți parametri (de exemplu, comenzi), selectați elementul dorit în filtru.
скрін
Dacă selectați parametrul «Comenzi», puteți vedea numărul, valoarea comenzilor și conversia din conversii în comenzi. Pentru alți parametri, se afișează indicatorul în sine și conversia acestuia din conversii.
- Conversia «Arată numărul» 一 proporția de clicuri pe butonul «Arată numărul» sau de navigare pe numărul de telefon (în versiunea pentru desktop) în raport cu numărul de conversii către paginile de produse.
- Conversia «Începe chat-ul» 一 proporția dintre numărul de chat-uri la un client și numărul de clicuri pe paginile de produse.
- Conversia «Scrieți un mesaj» 一 raportul dintre numărul de mesaje trimise și numărul de clicuri pe paginile de produse.
- Conversia «Sună-mă înapoi» 一 raportul dintre numărul de trimiteri după ce ați făcut clic pe «Sună-mă înapoi» și numărul de clicuri pe paginile de produse.
Un exemplu de calcul al conversiei: Ați avut 1000 de clicuri și 25 de clicuri pe butonul «Sună-mă înapoi». Rata de conversie pentru «Sună-mă înapoi»: 25/1000*100 = 2,5%.
Pagina «Surse»
Folosiți pagina «Surse» pentru a monitoriza eficiența canalelor dvs. de trafic și pentru a înțelege care dintre ele aduc cei mai mulți utilizatori și comenzi.
Cum se lucrează cu pagina?
Puteți evalua rezultatele într-un grafic (date totale pentru perioada selectată) și într-un tabel de date (defalcate pe fiecare canal de trafic).
Selectați perioada pe care doriți să o analizați. În mod implicit, datele sunt afișate pe durata unei săptămâni, dar puteți face clic pe butonul de selecție rapidă (săptămână, lună) sau puteți selecta o perioadă arbitrară. Este posibil să comparați perioada selectată cu cea precedentă (de exemplu, săptămâna aceasta în comparație cu anul precedent) sau cu aceeași perioadă a anului precedent. Acest lucru este deosebit de util pentru produsele sezoniere. Perioada maximă de analiză 一 1 an.
Important! Datele pentru ziua precedentă apar a doua zi, aproximativ la ora 12:00.
Datele pot fi filtrate în funcție de canal ( Catalogul vendigo.ro, site) sau de platformă (desktop, versiune mobilă).
Puteți să treceți de la o filă la alta în grafic pentru a analiza diferiți indicatori (utilizatori, utilizatori noi, conversii/utilizatori, etc.
скрін
Datele de pe grafic și din tabel se modifică în funcție de perioada selectată, de fila indicatorului din grafic, de categoria și produsul și de filtrele pe canal și platformă.
Datele din tabel sunt defalcate în funcție de surse, cum ar fi:
- vendigo.ro 一 trafic în Catalogul vendigo.ro
- Trafic de căutare 一 trafic din motoare de căutare ca Google.
- Trafic plătit 一 trafic din surse plătite, cum ar fi publicitatea contextuală și media.
- Rețele sociale 一 trafic din rețelele sociale.
- Trafic direct 一 clicuri directe pe site-ul dvs. web, de exemplu clicuri directe pe adresa site-ului dvs. web.
- Trafic prin e-mail 一 trafic de la email buletine informative.
- Trafic de trimitere 一 trafic de pe alte site-uri (conversii de pe alte site-uri către site-ul dvs.).
- Comenzi din cabinet 一 comenzi, create manual în cabinetul companiei.
- Transferuri de pe vendigo.ro pe site-ul dumneavoastră.
- Alte 一 trafic din alte surse.
Toate aceste canale de trafic pot fi analizate în funcție de astfel de indicatori:
- Utilizatori 一 numărul total de vizitatori unici în perioada selectată pe piața vendigo. Un utilizator poate face un număr nelimitat de vizite ale paginii de pe diferite platforme și device-uri, dar va fi socotit ca un singur utilizator unic.
- Utilizatori noi 一 numărul de utilizatori care interacționează prima dată cu produsele companiei.
- Conversii/utilizatori 一 numărul mediu de conversii pe utilizator.
- Comenzi 一 numărul de comenzi prin coșul de cumpărături de pe site, marketplace.
- Valoarea comenzilor 一 valoarea totală a comenzilor în perioada selectată.
- Arată numărul 一 suma totală a clicurilor pe butonul «Arată numărul» și a cursorilor mouse-ului către numărul de telefon (în versiunea desktop).
- Începeți chat-ul 一 numărul de chat-uri în perioada selectată (numai pentru Catalogul vendigo.ro).
- Scrie un mesaj 一 numărul de mesaje trimise de pe site-ul web al companiei în perioada selectată (numai pentru site-ul web).
- Sună-mă înapoi 一 numărul de ori în care numărul este trimis după ce ați făcut clic pe «Sună-mă înapoi» pentru perioada selectată (numai pentru site-ul web).
În mod implicit, sunt afișați parametrii «Utilizatori», «Utilizatori noi», «Transferuri/utilizator» (numărul mediu de transferuri pe utilizator). Pentru a analiza alți parametri (de exemplu, comenzi), selectați elementul dorit în filtru.
скрін
Dacă selectați parametrul «Comenzi», puteți vedea numărul, valoarea comenzilor și conversia de la utilizatori la comenzi. Pentru ceilalți parametri, se afișează indicatorul în sine și conversia acestuia din utilizatori.
- Conversia în comenzi 一 raportul dintre comenzile primite și numărul de utilizatori în perioada selectată.
- Conversia «Arată numărul» 一 proporția de clicuri pe butonul «Arată numărul» sau de navigare pe numărul de telefon (în versiunea pentru desktop) în raport cu numărul de conversii către paginile de produse.
- Conversia «Începe chat-ul» 一 proporția dintre numărul de chat-uri la un client și numărul de clicuri pe paginile de produse.
- Conversia «Scrieți un mesaj» 一 raportul dintre numărul de mesaje trimise și numărul de clicuri pe paginile de produse.
- Conversia «Sună-mă înapoi» 一 raportul dintre numărul de trimiteri după ce ați făcut clic pe «Sună-mă înapoi» și numărul de clicuri pe paginile de produse.
Un exemplu de calcul al conversiei: Ați avut 1000 de clicuri și 25 de clicuri pe butonul «Sună-mă înapoi». Rata de conversie pentru «Sună-mă înapoi»: 25/1000*100 = 2,5%.