Adăugarea unei prezentări sau a unui document va permite adăugarea de informații suplimentare relevante despre produsele și serviciile dvs. pe site-ul web al companiei. Documentul va fi publicat și va putea fi descărcat de pe site-ul web al companiei dvs. ca fișier.
Atenție! Documentele dvs. vor fi publicate pe pagina principală a site-ului dvs. web numai dacă ați activat afișarea blocului «Prezentări și documente» în secțiunea «Administrare site - Meniuri și anteturi».
Lista de prezentări și documente
Documentele sunt afișate într-o listă. Puteți vizualiza lista tuturor documentelor în «Administrare site - Prezentări».
Se afișează rândul documentului:
1. Caseta de selectare: vă permite să selectați toate documentele (20 de elemente) sau să selectați documente specifice și să le aplicați o acțiune.
2. Pictograma documentului: pictogramă care afișează formatul documentului adăugat.
3. Nume document: Numele complet al documentului.
4. Etichete atribuite documentului: toate etichetele care sunt atribuite documentului, precum și posibilitatea de a adăuga propria etichetă făcând clic pe semnul plus.
5. Vizibilitatea documentului: dacă documentul este publicat sau ascuns.
6. Modificat: momentul în care documentul a fost creat sau modificat ultima dată.
7. Buton Editare: Puteți edita documentul făcând clic pe buton.
8. Butonul Ștergere: faceți clic pe buton pentru a șterge documentul.
Cerințe pentru documentele încărcate
Înainte de a adăuga o prezentare sau un document:
1. Setați un titlu pentru fiecare document care să corespundă conținutului său. Titlul documentului va fi afișat vizitatorilor pe site-ul web al companiei dumneavoastră.
2. Extensia fișierului trebuie să fie «.ppt», «.pdf», «.doc», «.odp», «.odt», «.xls» sau «.xlsx».
3. Dimensiunea maximă a fișierului este de 10 MB.
Notă. Puteți publica pe site-ul dvs. un număr diferit de documente pentru diferite pachete.
Gestionarea documentelor
Pentru a edita un document, trebuie să faceți clic pe butonul Editare (creion) de lângă documentul dorit din listă. Se va afișa o pagină cu date pentru editare. Apăsați butonul Salvare după modificările efectuate.
Pentru a șterge un document trebuie să apăsați butonul Șterge (coș) lângă documentul dorit din listă. Documentul va fi șters din listă. Se va afișa un mesaj cu link-ul Restabilire.
Pagina documentului
Pentru a afișa informații detaliate despre un document, faceți clic pe numele documentului - acesta va fi afișat într-o pagină nouă.
În partea de sus a paginii este afișat butonul Salvare modificări.
În partea centrală sunt afișate informațiile principale ale documentului: numele documentului, fișierul documentului. În partea dreaptă există blocuri: Vizibilitate și Etichete. În partea de jos sunt afișate butoanele Salvare modificări și Ștergere document.
Informații principale
Această casetă conține câmpuri cu informații de bază despre document:
1. Titlu - titlul documentului sau al prezentării.
2. Prezentare sau document - încărcarea documentului.
Vizibilitate
Toate documentele care sunt adăugate pot avea o vizibilitate diferită, adică afișate sau nu pe site-ul web.
1. Publicat - înseamnă că documentul este publicat, adică poate fi văzut pe site-ul web.
2. Ascuns - documentul este ascuns și nu va fi afișat pe site. În viitor, acesta poate fi publicat.
Etichete document
Puteți adăuga etichete la documente în funcție de subiectul acestora. De exemplu, dacă documentul dvs. se referă la prelucrarea lemnului și la vânzarea de produse din lemn, adăugați etichetele «prelucrarea lemnului» și «vânzarea de lemn». Etichetele adăugate la aceste documente vor fi afișate sub document în listă.
Pentru a adăuga o etichetă, faceți clic pe semnul plus de sub numele documentului din listă. Se va afișa o listă de etichete, cu un câmp pentru introducerea unei noi etichete și un buton «Adaugă etichetă».
Pentru a șterge o etichetă, deplasați indicatorul mouse-ului pe o etichetă și faceți clic pe crucea roșie de lângă numele etichetei. Eticheta va fi ștearsă.
Filtre și căutare
În partea de sus a listei este afișată o listă derulantă de filtre și o bară de căutare.
Pentru a căuta un document, începeți să tastați orice cuvânt din titlul documentului în bara de căutare. După introducerea primelor trei caractere, se va afișa o listă de documente corespunzătoare.
Pentru a filtra lista de documente, trebuie să deschideți lista de filtre și să îl selectați pe cel dorit. Există un tip de filtru pentru documente:
1. Vizibilitate: filtrul afișează opțiuni pentru documentele publicate, programate și ascunse.
2. Etichete: sunt afișate toate etichetele care au fost atribuite documentelor.
Lucrul cu filele noi
În cazul în care există mai mult de un tip de filtru, lista va fi filtrată după toate opțiunile pe care le-ați specificat și în bara de file va fi afișată o nouă filă corespunzătoare filtrelor aplicate. În cazul în care acest filtru urmează să fie utilizat în activitatea viitoare, fila poate fi salvată dându-i un nume.
Dacă salvați fila generată făcând clic pe butonul Salvare și apoi ștergeți orice parametru de filtrare, se va crea o nouă filă cu această nouă filtrare.
Pentru a șterge sau a edita numele unei file, deplasați indicatorul mouse-ului pe numele respectiv și faceți clic pe săgeată. Se va deschide o listă cu comenzile Ștergere și Editare.
La editare, numele filei poate fi modificat. După introducerea unui nume nou, trebuie să apăsați butonul Enter.
Când se șterge o filă, ea va fi ștearsă din bara de file. Se va afișa un mesaj pop-up despre ștergere; dacă este necesar, aceasta poate fi restabilită prin intermediul unui link din mesaj.
Sortarea coloanelor din listă
Funcția de sortare a paginilor din tabel este realizată de către titlurile coloanelor cu săgeți.
Sortarea în tabel este posibilă pentru toate coloanele. Pentru a sorta lista în ordine înainte sau înapoi, faceți clic pe antetul săgeții. În mod implicit, fiecare antet este afișat cu 2 săgeți orientate diferit. În această poziție, documentele sunt afișate în ordine de adăugare. Pentru a sorta documentele în ordine crescătoare, apăsați o dată pe săgeți - se afișează o săgeată în sus și are loc sortarea ascendentă. Un al doilea apăsare pe săgeată afișează sortarea în ordine descrescătoare și săgeata se va schimba în săgeată descrescătoare. Un al treilea clic pe săgeată va reveni la afișarea implicită atunci când elementele sunt aranjate în ordine de adăugare.
Acțiuni de grupare cu documente
Dacă bifați caseta de selectare pentru un document sau un grup de documente, se va afișa o listă derulantă de Acțiuni pentru x documente în care puteți selecta acțiunea necesară și o puteți aplica.
1. Publicare - documentul va fi disponibil publicului, publicat pe site-ul dumneavoastră.
2. Ascunde - documentele vor fi ascunse pentru vizitatori și vor fi afișate doar în cabinetul companiei.
3. Adăugare etichetă - adăugați o nouă etichetă sau selectați din cele existente pentru toate documentele.
4. Șterge eticheta - șterge eticheta existentă pentru unul sau un grup de documente.
5. Șterge - șterge documentul, acesta poate fi restaurat din mesaj imediat după ștergere.
Adăugarea unui nou document
Puteți adăuga un nou document făcând clic pe butonul Adăugare document. Se va afișa o pagină cu câmpuri goale.
Trebuie să completați câmpurile, dacă creați un nou document:
1. Nume: introduceți un nume inteligibil pentru document. Atunci când adăugați un nou document, încercați să dați un nume ușor de înțeles pentru vizitatorii site-ului dumneavoastră.
2. Document: selectați documentul care urmează să fie adăugat din depozitul local. Atenție! Nu uitați să respectați cerințele pentru documente.
3. Setați Vizibilitatea.
Atenție! În mod implicit, noul document are activată comutatorul «Publicat». Dacă, dintr-un motiv oarecare, nu doriți să-l publicați acum, comutați-l pe «Ascuns» și salvați modificările. Documentul va primi statutul «Proiect».
4. Adăugați etichete, dacă este necesar. Aceste etichete vor fi afișate lângă titlul documentului în listă. Cu ajutorul etichetelor veți putea găsi cu ușurință documentele necesare cu același subiect.
După ce ați introdus toate datele, trebuie să apăsați butonul Salvare document. Documentul va fi afișat în listă și, dacă va fi publicat, va fi afișat pe site-ul companiei dumneavoastră.