Adăugarea unei prezentări sau a unui document va permite adăugarea de informații suplimentare relevante despre produsele și serviciile dvs. pe site-ul companiei. Documentul va fi publicat și va putea fi descărcat de pe site-ul companiei dvs. ca fișier.
Atenție! Documentele dvs. vor fi publicate pe pagina principală a site-ului dvs. numai dacă ați activat afișarea blocului «Prezentări și documente» în secțiunea «Managementul site-ului - Meniuri și anteturi».
Lista de prezentări și documente
Documentele sunt afișate într-o listă. Puteți vizualiza lista tuturor documentelor în «Managementul site-ului«Administrare site - Prezentări».
În rândul documentului se afișează:
1. Caseta de selectare: vă permite să selectați toate documentele (20 de elemente) sau să selectați anumite documente și să le aplicați o acțiune.
2. Pictograma documentului: pictogramă care afișează formatul documentului adăugat.
3. Denumirea documentului: denumirea completă a documentului. 4. Etichete atribuite documentului: toate etichetele care sunt atribuite documentului, precum și posibilitatea de a adăuga propria etichetă făcând click pe semnul plus.
5. Vizibilitatea documentului: dacă documentul este publicat sau ascuns.
6. Modificare: momentul în care documentul a fost creat sau modificat ultima dată.
7. Butonul Editare: Puteți edita documentul făcând click pe buton.
8. Butonul Ștergere: faceți click pe buton pentru a șterge documentul.
Cerințe pentru documentele încărcate
Înainte de a adăuga o prezentare sau un document:
1. Setați un titlu pentru fiecare document care să corespundă conținutului său. Titlul documentului va fi afișat vizitatorilor pe site-ulcompaniei dvs.
2. Extensia fișierului trebuie să fie «.ppt», «.pdf», «.doc», «.odp», «.odt», «.xls» sau «.xlsx».
3. Dimensiunea maximă a fișierului este de 10 MB.
Notă. Puteți publica pe site-ul dvs. un număr diferit de documente pentru diferite pachete.
Gestionarea documentelor
Pentru a edita un document, trebuie să faceți click pe butonul Editați (creion) de lângă documentul dorit din listă. Se va afișa o pagină cu date pentru editare. Apăsați butonul Salvați după modificările efectuate.
Pentru a șterge un document trebuie să apăsați butonul Ștergeți (coș) lângă documentul dorit din listă. Documentul va fi șters din listă. Se va afișa un mesaj cu link-ul Restabilire.
Pagina documentului
Pentru a afișa informații detaliate despre un document, faceți click pe denumirea documentului - aceasta va fi afișată într-o pagină nouă.
În partea de sus a paginii este afișat butonul Salvați modificările.
În partea centrală sunt afișate informațiile principale ale documentului: denumirea documentului, fișierul documentului. În partea dreaptă există blocuri: Vizibilitate și Etichete. În partea de jos sunt afișate butoanele Salvați modificările și Eliminați documentul.
Informații principale
Această casetă conține câmpuri cu informații de bază despre document:
1. Titlu - titlul documentului sau al prezentării.
2. Prezentare sau document - încărcarea documentului.
Vizibilitate
Toate documentele care sunt adăugate pot avea o vizibilitate diferită, adică afișate sau nu pe site.
1. Publicat - înseamnă că documentul este publicat, adică poate fi văzut pe site.
2. Ascuns - documentul este ascuns și nu va fi afișat pe site. În viitor, acesta poate fi publicat.
Etichetele documentului
Puteți adăuga etichete la documente în funcție de subiectul acestora. De exemplu, dacă documentul dvs. se referă la prelucrarea lemnului și la vânzarea produselor din lemn, adăugați etichetele «prelucrarea lemnului» și «vânzarea de lemn». Etichetele adăugate la aceste documente vor fi afișate sub document în listă.
Pentru a adăuga o etichetă, faceți click pe semnul plus de sub denumirea documentului din listă. Se va afișa o listă de etichete, cu un câmp pentru introducerea unei noi etichete și un buton “Adăugați eticheta”.
Pentru a șterge o etichetă, deplasați indicatorul mouse-ului pe o etichetă și faceți click pe cruciulița roșie de lângă denumirea etichetei. Eticheta va fi ștearsă.
Filtre și căutare
În partea de sus a listei este afișată o listă derulantă de filtre și o bară de căutare.
Pentru a căuta un document, începeți să tastați orice cuvânt din titlul documentului în bara de căutare. După introducerea primelor trei caractere, se va afișa o listă de documente corespunzătoare.
Pentru a filtra lista de documente, trebuie să deschideți lista de filtre și să îl selectați pe cel dorit. Există un tip de filtru pentru documente:
1. Vizibilitate: filtrul afișează opțiuni pentru documentele publicate, programate și ascunse.
2. Etichete: sunt afișate toate etichetele care au fost atribuite documentelor.
Lucrul cu filele noi
În cazul în care există mai mult de un tip de filtru, lista va fi filtrată după toate opțiunile pe care le-ați specificat și în bara de file va fi afișată o nouă filă corespunzătoare filtrelor aplicate. În cazul în care acest filtru urmează să fie utilizat în activitatea viitoare, fila poate fi salvată dându-i o denumire.
Dacă salvați fila generată făcând click pe butonul Salvați și apoi ștergeți orice parametru de filtrare, se va crea o nouă filă cu această nouă filtrare.
Pentru a șterge sau a edita denumirea unei file, deplasați indicatorul mouse-ului pe numele respectiv și faceți click pe săgeată. Se va deschide o listă cu comenzile Ștergeți și Editați.
La editare, denumirea filei poate fi modificată. După introducerea unui nume nou, trebuie să apăsați butonul Enter.
Când se șterge o filă, ea va fi ștearsă și din bara de file. Se va afișa un mesaj derulant despre ștergere; dacă este necesar, aceasta poate fi restabilită prin intermediul unui link din mesaj.
Sortarea coloanelor din listă
Funcția de sortare a paginilor din tabel este realizată de către titlurile coloanelor cu săgeți.
Sortarea în tabel este posibilă pentru toate coloanele. Pentru a sorta lista în ordine ascendentă sau descendentă, faceți click pe antetul săgeții. În mod implicit, fiecare antet este afișat cu 2 săgeți orientate opus. În această poziție, documentele sunt afișate în ordinea de adăugare. Pentru a sorta documentele în ordine crescătoare, apăsați o dată pe săgeți - se afișează o săgeată în sus și are loc sortarea ascendentă. A doua apăsare pe săgeată afișează sortarea în ordine descendentăși săgeata se va schimba în săgeată descrescătoare. Un al treilea click pe săgeată va reveni la afișarea implicită atunci când elementele sunt aranjate în ordine de adăugare.
Acțiuni de grup cu documente
Dacă bifați caseta de selectare pentru un document sau un grup de documente, se va afișa o listă derulantă de Acțiuni pentru x documente în care puteți selecta acțiunea necesară și o puteți aplica.
1. Publicare - documentul va fi disponibil publicului, publicat pe site-ul dvs.
2. Ascundere - documentele vor fi ascunse pentru vizitatori și vor fi afișate doar în contul companiei.
3. Adăugarea etichetei - adăugați o nouă etichetă sau selectați din cele existente pentru toate documentele.
4. Ștergerea etichetei - șterge eticheta existentă pentru un document sau un grup de documente.
5. Ștergere - șterge documentul, acesta poate fi restaurat din mesaj imediat după ștergere.
Adăugarea unui nou document
Puteți adăuga un nou document făcând click pe butonul Adăugați un document. Se va afișa o pagină cu câmpuri goale.
Trebuie să completați câmpurile, dacă creați un nou document:
1. Denumire: introduceți o denumire clară pentru document. Atunci când adăugați un nou document, încercați să dați un nume ușor de înțeles pentru vizitatorii site-ului dvs.
2. Document: selectați documentul care urmează să fie adăugat din stocarea locală. Atenție! Nu uitați să respectați cerințele pentru documente.
3. Setați Vizibilitatea.
Atenție! În mod implicit, noul document are activat comutatorul «Publicat». Dacă, dintr-un motiv oarecare, nu doriți să-l publicați acum, comutați-l pe «Ascuns» și salvați modificările. Documentul va primi statusul “Schiță”.
4. Adăugați etichete, dacă este necesar. Aceste etichete vor fi afișate lângă titlul documentului în listă. Cu ajutorul etichetelor veți putea găsi cu ușurință documentele necesare cu același subiect.
După ce ați introdus toate datele, trebuie să apăsați butonul Salvați documentul Documentul va fi afișat în listă și, dacă va fi publicat, va fi afișat pe site-ul companiei dvs.
Lucrăm constant la îmbunătățirea marketplace-ului și am dori să auzim părerea dvs. Vă rugăm să răspundeți la 4 întrebări despre experiența dvs. pe Vendigo.ro.