Cele mai imporatnte criterii pentru succesul unei campanii de e-mail sunt frecvența și momentul corect de trimitere a mesajelor.Natalia Zhornyak,email marketing manager la Evo.company,împărtășește sfaturile sale privind frecvența și programul de trimiterea a emailurilor.
1 Frecvența maximă și minimă a corespondenței
Dacă le scrieți abonaților și clienților dumneavoastră foarte des-utilizatorii vă vor trimite la spam sau se vor dezabona complet de la buletinele de știri. Dacă le trimiteți prea rar,exactă riscul ca aceștia să vă uite. Așadar,cum găsiți echilibrul potrivit?
____________________
EXPERIENȚA ARATĂ:SOLUȚIA OPTIMĂ ESTE SĂ TRIMITEȚI UNA -SAU DOUĂ,MAXIMUM TREI-SCRISORI PE SĂPTĂMÂNĂ.
____________________
Pentru a nu compromite frecvența pe care ați ales-o,vă recomandăm să creați un program sau un plan de trimitere a buletinelor informative.În acest fel.planul dvs.lunar ar trebuie să includă minimum patru și maximum douăsprezece scrisori cu diferite tipuri de conținut.
2 Cel mai bun moment al zilei pentru a trimite un e-mail
Studiile au arătat că e-mailurile primite de la comercianții online sunt deschise cel mai adesea în timpul pauzei de prânz la locul de muncă sau puțin mai târziu în cursul după-amiezii,când toată munca importantă a fost deja făcută.Sau,în cele din urmă,acasă,după ora 20:00.
____________________
CU SIGURANȚĂ NU MERITĂ SĂ TRIMITEȚI E-MAILURI ÎNTRE ORELE 17:00 ȘI 20:00-ACEASTA ESTE O PERIOADĂ MOARTĂ,CÂND OAMENII PLEACĂ ACASĂ.
____________________
Chiar dacă plecarea acasă înseamnă mai multe e-mailuri de pe smartphone-uri,este mai bine să nu trimiteți în acele ore de seară-mai ales dacă site-ul dvs.nu arată perfect pe dispozitivele mobile. Astfel,cel mai bun moment pentru a trimite e-mailurile pentru magazinul dvs.electronic în zilele lucrătoare este ora 13:00 sau 20:00. Ambele ore oferă cel mai mare număr de oameni timp pentru a-și verifica mailul și a vedea o ofertele dvs.speciale.
3 Face să trimiteți buletine informative în weekend?
În ceea ce privește zilele săptămânii în care este cel mail bine să trimiteți e-mailuri, să analizăm rezultatele cercetărilor pe această temă. Pe baza ratei de deschidere, ratele de deschidere în timpu lsăptămânii sunt mai mari decât in weekend.
Dar când vine vorba de Click Rate,în cazul buletinelor electronice,aceasta este invers și este mai mare în weekend.
Prin urmare,dacă magazinul dvs.online funcționează la capacitate meximă la sfârșit de săptămână-încercați sp trimiteți e-mailuri la sfârșit de săptămână.
Dacă magazinul dvs.online nu este deschis in weekend (fără livrare,fără contact cu managerii),nu ar fi o idee bună să trimiteți un e-mail-majoritatea oamenilor vor deschide e-mailul în decurs de 24 de ore și vor dori să facă o comandă imediat ce primesc o ofertă specială.
Nota importantă: nu considerați acest sfat ca fiind singura soluție corectă. Sunt doar concluzii,bazate pe experiența practică,atât pozitivă ,cât și negativă. Cel mai important lucru in marketingul prin e-mail nu este doar să dezvoltați astfel de ipoteze,ci și să șe testați în diverse moduri. Aceasta publicului țintă și vor funcționa pentru dvs.
ACHIZIȚIA DE CLIENȚI, CARTE ALBĂ DE COMERȚ ELECTRONIC