În zona «Setări - Profil» din contul companiei, puteți configura datele dumneavoastră personale pentru conectarea cu contul, trimiterea de notificări și știri, precum și pentru ca managerul personal al contului vendigo.ro să vă contacteze.
Informații personale
Când vă înregistrați profilul de cumpărător pe portal, indicați numele dvs. Îl puteți schimba pe pagina «Setări - Profil», în secțiunea «Informații personale», modificând datele din câmpuri:
1. Prenume.
2. Nume.
3. Patronimic
Toate câmpurile sunt obligatorii.
Autentificare și parolă
Atunci când vă înregistrați pe portal, vă specificați adresa de e-mail, care devine ulterior adresa de e-mail de conectare și de contact, numărul de telefon și parola.
Atenție: la această adresă de e-mail de contact vă vom trimite mesaje și notificări privind comenzile noi. Dacă ați adăugat un manager de grup de produse în secțiunea Setări - Manageri, atunci notificările privind comenzile noi vor fi trimise, de asemenea, la această adresă de e-mail.
Vă puteți schimba adresa de e-mail, numărul de telefon și parola în blocul «Autentificare și parolă».
Pentru a schimba adresa de e-mail:
1. Faceți clic pe e-mail.
2. În fereastra pop-up «Schimbare e-mail» introduceți noul e-mail, care va fi utilizat ca login la cabinetul companiei, și parola actuală.
3. Dacă este necesar, bifați căsuța «Utilizați e-mailul pentru a primi comenzi».
4. Faceți clic pe Salvare în fereastra «Schimbare e-mail».
5. Faceți clic pe Salvare modificări în secțiunea «Profil».
Prin asocierea numărului dvs. de telefon cu contul dvs:
1. Creșteți siguranța cabinetului companiei dumneavoastră - în caz de probleme, numărul de telefon legat vă va ajuta să vă restabiliți accesul la cabinet.
2. Primiți notificări prin SMS cu privire la comenzile și mesajele noi pe telefonul legat de contul dvs.
3. Veți putea să vă conectați la portal și la Cabinetul Companiei folosind numărul de telefon, introducându-l în locul adresei de e-mail.
Pentru a vă schimba numărul de telefon:
1. Faceți clic pe numărul dvs. de telefon.
2. Introduceți noul număr în fereastra pop-up «Schimbare număr de telefon».
3. Apăsați butonul Trimiteți codul de confirmare.
4. Introduceți codul de confirmare a numărului de telefon primit în SMS.
5. Faceți clic pe Salvare modificări în secțiunea «Profil».
Pentru a schimba parola:
1. Faceți clic pe link-ul Schimbare parolă.
2. În fereastra pop-up, confirmați că modificările sunt efectuate de către proprietarul site-ului: obțineți un cod de confirmare la numărul de telefon curent (butonul Trimiteți codul de confirmare) și introduceți-l (câmpul Cod de confirmare telefonică).
3. Introduceți parola actuală și noua parolă în fereastra «Schimbare parolă». Parola trebuie să conțină:
- cel puțin 8 simboluri
- cel puțin o literă minusculă
- cel puțin o literă majusculă
- cel puțin o cifră
- cel puțin un simbol special (!, ?, \, /, etc.).
4. Faceți clic pe butonul Salvare din fereastra Schimbare parolă.
5. Faceți clic pe «Salvați modificările» în secțiunea «Profil».
Atenție: dacă firma se află în pachetul plătit și are un număr de telefon confirmat, atunci când încercați să schimbați e-mailul, numărul de telefon sau parola în pagina «Profil», va apărea o fereastră pop-up pentru a confirma că este proprietarul site-ului cel care face acest lucru. Vi se va cere să introduceți un cod care va fi trimis la numărul de telefon verificat.
Schema de culori a meniului Cabinetului
În caseta Schema de culori a meniului cabinetului selectați o schemă de culori pentru cabinet (închisă sau deschisă) și faceți clic pe Salvare modificări. Pagina va fi reîmprospătată în schema de culori selectată.
Notificări și buletine informative
Buletinul informativ vendigo.ro este cea mai bună modalitate de a fi la curent cu noutățile vendigo.ro și de a profita la maximum de oportunitățile de afaceri. Buletinele de știri vă anunță cum să economisiți bani cu promoții și oferte speciale, să obțineți profituri mai mari cu noile funcționalități din «Profilul companiei» sau «Cabinetul clientului», să participați la toate evenimentele din industrie și să găsiți noi parteneri, furnizori și piețe.
În blocul «Notificări și distribuții» puteți configura să primiți știri de la vendigo.ro, precum și statistici Yandex Direct și Google Ads.
Bifați căsuțele elementelor pentru care doriți să primiți notificări și apăsați Salvare modificări.
Notificări push
Pentru a primi notificări Push pe dispozitivul tău mobil, descarcă și instalează aplicația mobilă «Cabinetul Vânzătorului».
Beneficiile notificărilor Push:
1. Receptivitate
Notificările Push sunt independente de operatorul de telefonie și ajung pe telefon aproape imediat după ce ați efectuat o acțiune pe site-ul web.
2. Fiabilitate
În comparație cu SMS-urile, statisticile arată că aveți de câteva ori mai multe șanse să primiți o notificare push pe telefon.
3. Comoditate
Atunci când primiți o notificare Push, puteți accesa instantaneu detaliile comenzii, în loc să trebuiască să le căutați manual.
4. Notificările Push sunt un echivalent mai fiabil și mai modern al unui SMS.
5. Notificările Push din aplicația Cabinetul Comerciantului sunt fără spam.
Faceți clic pe butonul Descărcare pe GooglePlay sau Descărcare pe Appstore pentru a merge la pagina de descărcare a aplicației.
Notificări Push în browser
Notificările Push din browser sunt notificări ale comenzilor și mesajelor noi și ale mesajelor noi de chat pe care le puteți primi chiar dacă site-ul web nu este încărcat. Notificarea apare în browser în partea de sus a tuturor ferestrelor deschise. Notificarea push din browser conține un link către pagina site-ului web, o imagine, precum și un titlu și textul mesajului.
În mod implicit, comutatoarele din blocul «Notificări Push în browser» sunt activate. Dacă doriți să nu mai primiți notificări sau să dezactivați notificările, dezactivați comutatoarele din blocul «Notificări Push în browser» și faceți clic pe Salvare modificări.
Prima dată când vă conectați la cabinetul dumneavoastră, va apărea o fereastră pop-up standard a browserului, care vă va cere permisiunea de a trimite notificări. Pentru a primi notificări din browser, va trebui să acordați permisiunea ca notificările să fie trimise de către site - apăsați butonul Permite.
Observați că notificările push din browser activate sunt afișate tuturor managerilor din cadrul companiei. Pentru a nu le primi, managerul trebuie să refuze să primească notificări, făcând clic pe butonul «Blocare».
Dacă ați blocat primirea de notificări în browser făcând clic pe butonul «Blocare» din fereastra pop-up, iar mai târziu doriți să configurați primirea de notificări, trebuie să efectuați următoarele setări (în funcție de browserul dvs. curent):
Notificări Push în browser
Notificările push în browser sunt mesaje despre comenzile și mesajele noi, precum și despre noile mesaje de chat pe care le puteți primi chiar dacă site-ul web nu este încărcat. Notificarea apare în browser în partea de sus a tuturor ferestrelor deschise. Notificarea push în browser conține un link către pagina site-ului web, o imagine, precum și un titlu și textul mesajului.
În mod implicit, comutatoarele din blocul «Notificări push în browser» sunt activate. Dacă doriți să nu mai primiți notificări sau să dezactivați notificările, dezactivați comutatoarele din blocul «Notificări push în browser» și faceți clic pe Salvare modificări.
Prima dată când vă conectați la cabinetul dumneavoastră, va apărea o fereastră pop-up standard a browserului, care va cere permisiunea de a trimite notificări. Pentru a primi notificări în browser, va trebui să acordați permisiunea pentru ca notificările să fie trimise de către site-ul web - apăsați butonul Permite.
Țineți minte că notificările push în browser active sunt afișate tuturor managerilor din companie. Pentru a nu le primi, managerul trebuie să refuze să primească notificări, făcând clic pe butonul «Blocare».
Ștergerea profilului dvs
Pentru a șterge profilul dvs., faceți clic pe butonul Ștergere profil din partea de jos a «Setări-Profil».
Se va afișa o fereastră pop-up de confirmare a ștergerii, în care trebuie să introduceți parola și să faceți clic pe Ștergeți profilul. Acest lucru va șterge contul de comerciant, contul de comerciant și toate datele din acesta.
Atenție! După ștergerea contului dvs. compania dvs. va fi complet ștearsă din directorul de vânzători, iar site-ul său va deveni inaccesibil pentru utilizatori.
Puteți restabili contul de vânzător și toate datele din cabinetul vânzătorului din contul cumpărătorului.
După ștergerea unui cont de comerciant, apare un buton Adăugare companie în cabinetul cumpărătorului, la rubrica Informații personale. Dacă faceți clic pe acest buton, se va afișa pagina de înregistrare a companiei. Pentru a restabili contul, trebuie să vă înregistrați ca vânzător cu același e-mail/număr de telefon ca în profilul șters