În secțiunea «Setări - Profil» din contul companiei, puteți configura datele dvs. personale pentru conectarea la cabinet, notificări și e-mailuri, comunicarea cu dvs. de către managerul personal Vendigo.ro.
Informații personale
La înregistrarea contului de cumpărător pe marketplace, ați indicat numele dvs. Acesta poate fi schimbat pe pagina “Setări - Profil”, în secțiunea «Informații personale», modificând datele din câmpuri:
1. Prenume.
2. Nume.
Toate câmpurile sunt obligatorii.
Autentificare și parolă
La înregistrarea pe marketplace, specificați adresa dvs. de e-mail, care devine ulterior login-ul la contul companiei și adresa de e-mail de contact, numărul de telefon și parola.
Atenție: la această adresă de e-mail de contact vă vom trimite mesaje și notificări privind comenzile noi. Dacă ați adăugat un manager de grup de produse în secțiunea Setări - Manageri, atunci notificările privind comenzile noi vor fi trimise, de asemenea, la această adresă de e-mail.
Vă puteți schimba adresa de e-mail, numărul de telefon și parola în blocul “Logareși parolă”.
Pentru a schimba adresa de e-mail:
1. Faceți click pe e-mail.
2. În fereastra aparentă “Schimbarea e-mail-ului” introduceți noul e-mail, care va fi utilizat ca login la contului companiei, și parola actuală.
3. Dacă este necesar, bifați căsuța “Utilizați e-mailul pentru a primi comenzi”.
4. Faceți click pe Salvați în fereastra “Schimbarea e-mail-ului”.
5. Faceți click pe Salvați modificările în secțiunea “Profil”.
Prin asocierea numărului dvs. de telefon cu contul dvs:
1. Măriți siguranța contului companiei dvs. - în caz de probleme, numărul de telefon asociat vă va ajuta să restabiliți accesul la cont.
2. Primiți notificări prin SMS cu privire la comenzile și mesajele noi pe telefonul legat de contul dvs.
3. Veți putea să vă conectați la marketplace și la Contul Companiei folosind numărul de telefon, introducându-l în locul adresei de e-mail.
Pentru a vă schimba numărul de telefon:
1. Faceți click pe numărul dvs. de telefon.
2. Introduceți noul număr în fereastra derulantă “Schimbarea numărului de telefon”.
3. Apăsați butonul Trimiteți codul de confirmare.
4. Introduceți codul de confirmare a numărului de telefon primit în SMS.
5. Faceți click pe Salvați modificările în secțiunea “Profil”.
Pentru a schimba parola:
1. Faceți click pe link-ul Schimbarea parolei.
2. În fereastra derulantă, confirmați că modificările sunt efectuate de către proprietarul site-ului: obțineți un cod de confirmare la numărul de telefon curent (butonul Trimiteți codul de confirmare) și introduceți-l (câmpul Cod de confirmare telefonică).
3. Introduceți parola actuală și noua parolă în fereastra “Schimbarea parolei”. Parola trebuie să conțină:
- cel puțin 8 simboluri
- cel puțin o literă minusculă
- cel puțin o literă majusculă
- cel puțin o cifră
- cel puțin un simbol special (!, ?, \, /, etc.).
4. Faceți click pe butonul Salvați din fereastra Schimbarea parolăei.
5. Faceți click pe “Salvați modificările” în secțiunea “Profil”.
Atenție: dacă compania deține un pachet plătit și are un număr de telefon confirmat, atunci când încercați să schimbați e-mailul, numărul de telefon sau parola în secțiunea ”Profil”, va apărea o fereastră aparentă pentru a confirma că este proprietarul site-ului cel care face acest lucru. Vi se va cere să introduceți un cod care va fi trimis la numărul de telefon verificat.
Schema de culori a meniului Contului de vânzător
În rubrica Schema de culori din meniul contului, selectați gama de culori a contului (închis sau deschis) și faceți click pe Salvați modificările. Pagina va fi actualizată în gama de culori selectată.
Notificări și e-mailuri (buletine informative)
E-mailurile,buletinele informative Vendigo.ro sunt cea mai bună modalitate de a fi la curent cu noutățile marketplace-ului și de a profita la maximum de oportunitățile afacerii. Buletinele informative vă comunică cum să economisiți bani prin promoții și oferte speciale, să obțineți profituri mai mari cu noile funcționalități din “Contul vânzătorului ” sau “Contul cumpărătorului”, să participați la toate evenimentele din domeniu și să găsiți noi parteneri, furnizori și piețe.
În blocul “Notificări” puteți seta recepționarea noutăților de la Vendigo.ro, precum și a statisticilor Google Ads.
Bifați căsuțele rubricilor pentru care doriți să primiți notificări și apăsați Salvați modificările.
Notificări push
Pentru a primi notificări Push pe dispozitivul dvs. mobil, descărcați și instalați aplicația mobilă “Contul vânzătorului”..
Avantajele notificărilor Push:
1. Receptivitate
Notificările Push sunt independente de operatorul de telefonie și ajung pe telefon aproape imediat după ce ați efectuat o acțiune pe site.
2. Siguranță
Conform statisticilor, probabilitatea de a primi o notificare Push pe telefon este de câteva ori mai mare comparativ cu SMS.
3. Comoditate
Odată ce primiți o notificare Push, puteți trece instantaneu de la aceasta direct la detaliile comenzii, în loc să căutați manual comanda respectivă, și să o procesați rapid.
4. Notificările push reprezintă un analog mai fiabil și mai modern al SMS-urilor.
5. Notificările push ale aplicației „Contul vânzătorului” nu conțin spam.
Dați click pe butonul Descărcați pe GooglePlay sau Descărcați pe Appstore pentru a accesa pagina de descărcare a aplicației.
Notificări Push în browser
Notificările Push din browser sunt notificări ale comenzilor și mesajelor noi, precum și mesaje noi din chat pe care le puteți primi chiar dacă site-ul nu este încărcat. Notificare apare în browser deasupra celorlalte ferestrelor deschise. Notificarea push din browser conține un link către pagina site-ului, o imagine, precum și un titlu și textul mesajului.
În mod implicit, comutatoarele din blocul «Notificări Push în browser» sunt activate. Dacă doriți să nu mai primiți notificări sau să dezactivați notificările, dezactivați comutatoarele din blocul «Notificări Push în browser» și faceți click pe Salvați modificările.
Prima dată când vă conectați la contul dvs., va apărea o fereastră aparentă standard a browserului, care vă va cere permisiunea de a trimite notificări. Pentru a primi notificări din browser, va trebui să acordați permisiunea ca notificările să fie trimise de către site - apăsați butonul Permiteți
Observați că notificările push din browser activate sunt afișate tuturor managerilor din cadrul companiei. Pentru a nu le primi, managerul trebuie să refuze să primească notificări, făcând click pe butonul «Blocare».
Dacă ați blocat primirea notificărilor în browser făcând click pe butonul «Blocare» din fereastra aparentă, iar mai târziu doriți să configurați primirea de notificări, trebuie să efectuați următoarele setări (în funcție de browserul dvs.).
Notificări Push în browser
Notificările push în browser sunt mesaje despre comenzile și mesajele noi, precum și despre noile mesaje de chat pe care le puteți primi chiar dacă site-ulnu este încărcat. Notificarea apare în browser în partea de sus a tuturor ferestrelor deschise. Notificarea push în browser conține un link către pagina site-ului, o imagine, precum și un titlu și textul mesajului.
În mod implicit, comutatoarele din blocul «Notificări push în browser» sunt activate. Dacă doriți să nu mai primiți notificări sau să dezactivați notificările, dezactivați comutatoarele din blocul «Notificări push în browser» și faceți click pe Salvați modificările.
Prima dată când vă conectați la contul dvs. de vânzător, va apărea o fereastră derulantă standard a browserului, care va cere permisiunea de a trimite notificări. Pentru a primi notificări în browser, va trebui să acordați permisiunea pentru ca notificările să fie trimise de către site - apăsați butonul Permiteți.
Rețineți că notificările push în browser active sunt afișate tuturor managerilor din companie. Pentru a nu le primi, managerul trebuie să refuze să primească notificări, făcând click pe butonul «Blocare».
Ștergerea profilului dvs
Pentru a șterge profilul dvs., faceți click pe butonul Eliminare profil din partea de jos a secțiunii «Setări-Profil».
Se va afișa o fereastră derulantă de confirmare a ștergerii, în care trebuie să introduceți parola și să faceți click pe Eliminați profilul. Acest lucru va șterge contul de vânzător și toate datele din acesta.
Atenție! După ștergerea contului,compania dvs. va fi complet eliminată din catalogul companiilor, iar site-ul dvs. va deveni inaccesibil pentru utilizatori.
Puteți restabili contul de vânzător și toate datele acestuia prin contul cumpărătorului.
După ștergerea contului de vânzător, apare un buton Adăugați compania în contul cumpărătorului, la rubrica Informații personale. Dacă faceți click pe acest buton, se va afișa pagina de înregistrare a companiei. Pentru a restabili contul, trebuie să vă înregistrați ca vânzător cu același e-mail/număr de telefon ca în profilul șters.
Lucrăm constant la îmbunătățirea marketplace-ului și am dori să auzim părerea dvs. Vă rugăm să răspundeți la 4 întrebări despre experiența dvs. pe Vendigo.ro.