Puteți adăuga programul de lucru al companiei dvs. în secțiunea «Setări - Orarul de lucru».
Activați afișarea orelor de lucru cu ajutorul comutatorului și specificați orele și zilele de funcționare pentru magazinul dvs. online:
Nu trebuie să completați orele de lucru pentru fiecare zi în parte - puteți să faceți click pe simbolul ceasului și să indicați aceste ore pentru toate zilele lucrătoare.
De asemenea, puteți face click pe simbolul calendarului pentru a indica orice zi ca zi liberă, dacă este listată ca zi lucrătoare, sau pentru a indica o zi lucrătoare ca zi de sărbătoare.
Puteți adăuga ora de pauză, dacă este necesar.
Nu trebuie să indicați separat orele de pauză pentru fiecare zi - puteți să faceți click pe simbolul ceasului și să specificați aceste ore pentru toate zilele lucrătoare.
Cumpărătorii vor putea vedea orele de lucru:
- Pe site-ul companiei dvs., în secțiunea Contacte .
- Pe paginile cu informații detaliate despre produsele dvs.
- În chat - dacă un cumpărător trimite un mesaj pe chat unui vânzător în timpul orei de pauză a magazinului, acesta va primi o notificare că magazinul are pauză.
Notă. Companiile care își setează pentru prima dată orarul de lucru trebuie să își configureze programul prin selectarea zilelor și specificarea orelor de lucru ale companiei.
În partea de jos a paginii este afișat blocul Vacanță și sărbători. Dacă aveți conectată aplicația Vacanță și sărbători, acest bloc vă permite să editați mesajul pentru vizitatorii paginii web, conform căruia comenzile și mesajele vor fi procesate cu întârziere, și să ascundeți automat produsele și contactele din catalog în timpul absențelor prelungite.
Bifați casetele dorite pentru a afișa notificări cumpărătărilor atunci când comenzile sunt plasate după orele de lucru, în weekend sau în timpul unei perioade stabilite.
Rețineți că pe site este afișată o singură notificare la momentul respectiv, chiar dacă sunt activate mai multe notificări în același timp. Prioritatea de ieșire a notificărilor:
- notificarea de închidere a coșului de cumpărături (Acceptarea comenzii și a mesajelor);
- notificare de vacanță;
- notificare în timpul unei anumite perioade.
Lucrăm constant la îmbunătățirea marketplace-ului și am dori să auzim părerea dvs. Vă rugăm să răspundeți la 4 întrebări despre experiența dumneavoastră pe Vendigo.ro.