Puteți adăuga orele de funcționare ale companiei dumneavoastră la «Setări - Ore de lucru».
Activați afișarea orelor de lucru cu ajutorul comutatorului și specificați orele și zilele de funcționare pentru magazinul dvs. online:
Nu trebuie să completați orele de lucru pentru fiecare zi în parte - puteți să faceți clic pe pictograma orelor și să specificați aceste ore pentru toate zilele lucrătoare.
De asemenea, puteți face clic pe pictograma calendarului pentru a face din orice zi o zi liberă, dacă este specificată ca zi lucrătoare, sau pentru a face din această zi o zi liberă, dacă este specificată ca zi lucrătoare.
Puteți adăuga o oră de pauză, dacă este necesar.
Nu este necesar să specificați o oră de pauză pentru fiecare zi în parte - puteți face clic pe pictograma ceasului și să specificați această oră pentru toate zilele lucrătoare.
Clienții vor putea să vizualizeze orele de lucru:
- Pe site-ul web al companiei dvs., în secțiunea Contactați-ne.
- Pe paginile cu informații detaliate despre produsele dumneavoastră.
- În chat - dacă un client trimite un mesaj pe chat unui vânzător în timpul unei pauze a magazinului, acesta va primi o notificare că magazinul este în pauză.
Notă. Companiile care își configurează pentru prima dată orarul de funcționare trebuie să își configureze orarul de funcționare prin selectarea zilelor și specificarea orelor de funcționare ale companiei.
În partea de jos a paginii este afișat blocul Vacanțe și sărbători. Dacă aveți conectată aplicația Sărbători și Vacanțe, acest bloc vă permite să editați mesajul de la un capăt la altul pentru vizitatorii paginii web, conform căruia comenzile și mesajele vor fi procesate cu întârziere, și să ascundeți automat produsele și contactele din catalog în timpul absențelor prelungite.
Activați comutatoarele dorite pentru ca notificările să fie afișate clienților atunci când comenzile sunt plasate după orele de lucru, în weekend sau în timpul unei perioade stabilite.
Vă rugăm să rețineți că pe site-ul web este afișată o singură notificare la un moment dat, chiar dacă sunt activate mai multe notificări în același timp. Prioritatea de ieșire a notificărilor:
- notificarea de închidere a coșului de cumpărături (Acceptarea comenzii și a mesajelor);
- notificare de vacanță;
- notificare în timpul unei anumite perioade.