Pentru a configura afișarea opțiunilor de livrare pentru produsele dvs. către clienți, accesați «Setări›Metode de livrare». Pentru a selecta metodele de livrare, trebuie să fie activată funcționalitatea magazinului online.
Configurarea metodelor de livrare
Oferiți cumpărătorilor potențiali posibilitatea de a alege între mai multe opțiuni de livrare înainte de a comanda și veți primi mai multe comenzi!
În secțiunea «Metode de livrare» puteți personaliza condițiile de livrare:
- adăugați și editați diferite metode de livrare;
- editați metodele de livrare adăugate automat când conectați aplicațiile de livrare din Marketplace;
- specificați prețul fiecărei metode de livrare;
- configurați livrarea gratuită;
- configurați o listă de câmpuri pentru fiecare metodă de livrare care trebuie completată de client în formularul de plată;
- specificați condiții speciale de livrare pentru grupuri de produse.
Aranjați metodele de livrare în coșul de cumpărături în ordinea pe care o preferați prin simpla tragere și fixare a acestora.
Atenție: metodele de livrare vor fi afișate pe site în ordinea adăugării lor în contul vânzătorului.
Tarifele de livrare pot fi adăugate la editarea sau crearea unei metode de livrare. Pentru a introduce o nouă metodă de livrare, faceți click pe link-ul Adăugați altă metodă.
Pe pagina «Noua metodă de livrare» trebuie să:
1. În câmpul Denumirea metodei de livrare, selectați metoda din opțiunile oferite sau introduceți una proprie.
2. Descrieți Termenii și condițiile metodei de livrare în caseta de mai jos.
3. În caseta Costul livrării, selectați livrarea plătită sau livrarea gratuită și specificați valoarea comenzii pentru livrarea gratuită în caseta “Livrare gratuită pentru comenzi de la”.
4. Specificați câmpurile obligatorii în coșul de cumpărături pentru această metodă de livrare. Vă rugăm să acordați atenție câmpurilor obligatorii din câmpul «Email».
Atenție! Personalizarea câmpurilor din coș nu este disponibilă pentru metodele de livrare conectate prin intermediul aplicațiilor de expediere din Market.
5. Dacă este necesar - specificați condițiile speciale de livrare pentru grupurile de produse selectate.
6. Faceți click pe butonul Salvați modificările.
Puteți adăuga până la 20 de metode de livrare.
Pentru a edita o metodă de livrare, faceți click pe denumirea livrării din listă sau pe butonul cu creion de lângă metoda de livrare. Se va afișa o pagină de editare unde puteți introduce datele necesare.
Pentru a șterge o metodă de livrare, apăsați butonul cu pictograma coșului din dreptul metodei de livrare. Metoda de livrare va fi ștearsă.
Atenție! Pentru ca magazinul dvs. să funcționeze, trebuie adăugate minim o metodă de livrare și maxim 20 de metode de livrare.
După ce ați introdus datele pe pagina Metode de livrare, trebuie să faceți click pe Salvați modificările pentru a vă asigura că modificările intră în vigoare și sunt afișate pe marketplace și pe site-ul magazinului dvs.
Rezumatul costurilor de livrare
Dacă doriți să adăugați costul de livrare la prețul comenzii, trebuie să bifați caseta de selectare “Adăugași prețul de livrare”» pentru metodele de livrare plătite și să salvați modificările.
Condiții speciale de livrare pentru grupuri de produse
Puteți seta condiții speciale de livrare pentru grupuri de produse. Pentru a face acest lucru, activați comutatorul din caseta «Condiții speciale de livrare pentru grupurile de produse selectate».
Notă: opțiunea de livrare pentru grupuri de produse nu este disponibilă pentru serviciul Pickup.
Pentru a căuta un grup, începeți să introduceți orice cuvânt din denumirea grupului în bara de căutare. După introducerea primelor trei litere, va apărea o listă cu grupurile de produse corespunzătoare.
Puteți alege pentru vizualizare o listă de grupuri de produse cu anumite opțiuni de livrare: toate grupurile, opțiunile de livrare implicite, livrarea plătită, livrarea gratuită, livrarea gratuită pentru comenzile de la o anumită sumă sau fără livrare prin această metodă.
Pentru a seta condiții speciale pentru un grup, faceți click pe descrierea condițiilor din rândul grupului (de exemplu, «Gratuit»). Se va afișa o fereastră derulantă în care trebuie să specificați condițiile de livrare pentru grupul de produse și să faceți click pe Salvați modificările.
Atenție: puteți dezactiva tipul actual de livrare pentru un grup de produse prin intermediul unui comutator.
Pentru a seta rapid condițiile normale de livrare pentru un grup, faceți click pe linkul "Setați condițiile implicite" din fereastra derulantă privind condițiile speciale de livrare pentru grupul respectiv sau selectați grupul în caseta cu condițiile speciale de livrare și faceți click pe linkul “Setați condițiile implicite”.
Configurarea afișării condițiilor de livrare în coșul de cumpărături
Faceți click pe linkul "Personalizați afișarea condițiilor de livrare în coșul de cumpărături" din secțiunea “Condiții speciale de livrare pentru grupurile de produse selectate”. În fereastra derulant[, selectați o opțiune potrivită pentru modul în care vor fi afișate condițiile de livrare în coș, dacă sunt adăugate mai multe produse din grupuri cu condiții de livrare diferite:
1. Afișare fără preț - În locul prețului va fi afișat “Verificați la vânzător”;
2. Cea mai ieftină opțiune de livrare: în locul costului va fi afișată cea mai ieftină metodă de livrare;
3. Cea mai scumpă metodă de livrare - va fi afișată cea mai scumpă metodă de livrare;
4. Nu afișați această metodă de livrare - această metodă de livrare nu va fi afișată în coșul dvs.
Atenție: Dacă sunt selectate produse din grupuri cu opțiuni de livrare care se exclud reciproc și nu există alte opțiuni de livrare, cumpărătorul va vedea în coșul de cumpărături opțiunea de livrare “Verificați la vânzător”.
Informații suplimentare despre livrare
Pentru a specifica informații generale suplimentare de livrare, faceți click pe linkul Adăugați condiții speciale de livrare, introduceți informațiile și faceți click pe Salvați în editor. Aceste informații vor fi afișate pe site-ul companiei în secțiunea Livrare și plată, în blocul “Informații suplimentare de livrare și plată” (mai întâi informațiile de livrare adăugate în această secțiune, apoi informațiile de plată adăugate în secțiunea «Metode de plată»).
Regiunile de livrare a produselor
Selectați regiunile de livrare pentru a permite cumpărătorilor să găsească produsele companiei dvs. în alte regiuni. În alte regiuni, produsele dvs. vor fi afișate regimul de vizualizare «Produse cu livrare din alte regiuni».
Regiunile selectate vor fi afișate sub link-ul «Livrare și plată» de pe pagina de descriere a produsului, precum și în meniul «Livrare și plată» de pe site-ul companiei dvs.
Atenție! La selectarea regiunii de livrare de nivel superior sau una dintre cele incluse , toate regiunile și orașele din cadrul acesteia vor fi selectate automat.
Afișarea modalităților de livrare pe site-ul companiei, în catalogul de produse și în coșul de cumpărături
Informațiile privind metodele de livrare vor fi afișate pe site-ul companiei dvs. în secțiunea Livrare și plată și în descrierea produselor dvs,, făcând click pe “Condiții de livrare și plată”.
Opțiunile vor apărea și în coșul de cumpărături, astfel încât cumpărătorul va putea selecta cea mai potrivită opțiune.
Pentru a vă familiariza cu toate metodele posibile de plată și livrare, trebuie să faceți click pe linkul Condiții de plată și livrare.
După ce cumpărătorul trimite comanda, metoda de livrare selectată va fi indicată în comanda în Contul companiei (vânzătorului).
Lucrăm constant la îmbunătățirea marketplace-ului și am dori să auzim părerea dvs. Vă rugăm să răspundeți la 4 întrebări despre experiența dvs. pe Vendigo.ro.