Pentru a configura afișarea variantelor de livrare pentru produsele dvs. la clienții dvs., treceți la «Setări›Metode de livrare». Pentru a selecta metodele de livrare, trebuie să fie activată funcționalitatea magazinului online.
Configurarea metodelor de livrare
Oferiți la clienții potențiali posibilitatea de a alege între mai multe opțiuni de livrare înainte de a comanda și veți primi mai multe comenzi!
În secțiunea «Metode de livrare» puteți personaliza condițiile de livrare:
- adăugați și editați diferite metode de livrare;
- editați metodele de livrare adăugate automat când conectați aplicațiile de livrare din Marketplace;
- specificați prețul fiecărei metode de livrare;
- configurați livrarea gratuită;
- configurați o listă de câmpuri pentru fiecare metodă de livrare care trebuie completată de client în formularul de plată;
- specificați condiții speciale de livrare pentru grupuri de produse.
Aranjați metodele de livrare în coșul de cumpărături în ordinea pe care o preferați prin simpla tragere și fixare a acestora. Atenție: metodele de livrare vor fi afișate pe site în ordinea adăugării lor în cabinet.
Tarifele de livrare pot fi adăugate la editarea sau crearea unei metode de livrare. Pentru a introduce o nouă metodă de livrare, faceți clic pe link-ul Adaugă altă metodă.
Pe pagina «Noua metodă de livrare» trebuie să:
1. În câmpul Nume de metodă de livrare, selectați metoda din opțiunile oferite sau introduceți-o pe cea proprie.
2. Descrieți Termenii și condițiile metodei de livrare în caseta de mai jos.
3. În caseta Prețul de livrare, selectați livrarea plătită sau livrarea gratuită și specificați valoarea comenzii pentru livrarea gratuită în caseta Livrare gratuită pentru comenzi de la.
4. Specificați câmpurile obligatorii în coș pentru această metodă de livrare. Vă rugăm să acordați atenție câmpurilor obligatorii din câmpul «Email».
Atenție! Personalizarea câmpurilor din coș nu este disponibilă pentru metodele de livrare conectate prin intermediul aplicațiilor de expediere din Market.
5. Dacă este necesar - specificați condițiile speciale de livrare pentru grupurile de produse selectate.
6. Faceți clic pe butonul Salvare modificări.
Puteți adăuga până la 20 de metode de livrare.
Pentru a edita o metodă de livrare, faceți clic pe numele livrării din listă sau pe butonul cu creion de lângă metoda de livrare. Se va afișa o pagină de editare unde puteți introduce datele necesare.
Pentru a șterge o metodă de livrare, apăsați butonul cu pictograma coșului de cumpărături din dreptul metodei de livrare. Metoda de livrare va fi ștearsă.
Atenție! Pentru ca magazinul dvs. să funcționeze, trebuie adăugate minimum o metodă de livrare și maximum 20 de metode de livrare.
După ce ați introdus datele în pagina Metode de livrare, trebuie să faceți clic pe Salvare modificări pentru a vă asigura că modificările intră în vigoare și sunt afișate pe portal și pe site-ul magazinului dvs.
Rezumatul costurilor de livrare
Dacă doriți să adăugați prețul de livrare la prețul comenzii, trebuie să bifați caseta de selectare «Adaugă prețul de livrare» pentru metodele de livrare plătite și să salvați modificările.
Condiții speciale de livrare pentru grupuri de produse
Puteți seta condiții speciale de livrare pentru grupuri de produse. Pentru a face acest lucru, activați comutatorul din caseta «Condiții speciale de livrare pentru grupurile de produse selectate».
Observație: opțiunea de livrare pentru grupuri de produse nu este disponibilă pentru serviciul Pickup.
Pentru a căuta un grup, începeți să introduceți orice cuvânt din numele grupului în bara de căutare. După introducerea primelor trei litere, va apărea o listă cu grupurile de produse corespunzătoare.
Puteți alege să vizualizați o listă de grupuri de produse cu anumite opțiuni de livrare: toate grupurile, opțiuni de livrare implicite, livrare plătită, livrare gratuită, livrare gratuită peste o anumită sumă sau fără livrare prin această metodă.
Pentru a seta condiții speciale pentru un grup, faceți clic pe descrierea condițiilor din rândul grupului (de exemplu, «Gratuit»). Se va afișa o fereastră pop-up, în care trebuie să specificați condițiile de livrare pentru grupul de produse și să faceți clic pe Salvare modificări.
Atenție: puteți dezactiva tipul actual de livrare pentru un grup de produse prin intermediul unui comutator.
Pentru a seta rapid condițiile normale de livrare pentru un grup, faceți clic pe linkul «Resetare parametri impliciți» din fereastra pop-up privind condițiile speciale de livrare pentru grupul respectiv sau selectați grupul în caseta cu condițiile speciale de livrare și faceți clic pe linkul «Setare parametri impliciți».
Configurarea afișării condițiilor de livrare în coșul de cumpărături
Faceți clic pe linkul «Personalizarea aspectului condițiilor de livrare în coș» din secțiunea «Condiții speciale de livrare pentru grupurile de produse selectate». În fereastra pop-up, selectați o opțiune adecvată pentru modul în care vor fi afișate condițiile de livrare în coș, dacă sunt adăugate mai multe produse din grupuri cu condiții de livrare diferite:
1. Afișare fără preț - În locul prețului va fi afișat «Verificare la vânzător»;
2. Cea mai ieftină opțiune de livrare: în locul costului va fi afișată cea mai ieftină metodă de livrare;
3. Cea mai scumpă metodă de livrare - va fi afișată cea mai ieftină metodă de livrare;
4. Nu afișați această metodă de livrare - această metodă de livrare nu va fi afișată în coșul dumneavoastră.
Atenție: Dacă sunt selectate produse din grupuri cu opțiuni de livrare care se exclud reciproc și nu există alte opțiuni de livrare, clientul va vedea în coșul de cumpărături opțiunea de livrare «Verificați la vânzător».
Informații suplimentare despre livrare
Pentru a specifica informații generale suplimentare de livrare, faceți clic pe linkul Adăugați condiții speciale de livrare, introduceți informațiile și faceți clic pe Salvare în editor. Aceste informații vor fi afișate pe site-ul web al companiei în secțiunea Livrare și plată, în blocul «Informații suplimentare de livrare și plată» (mai întâi, informațiile de livrare adăugate în această secțiune, apoi informațiile de plată adăugate în secțiunea «Metode de plată»).
Regiunile de livrare a produselor
Selectați regiunile de livrare pentru a permite clienților să găsească produsele companiei dvs. în alte regiuni. În alte regiuni, produsele dvs. vor fi afișate în vizualizarea «Produse cu livrare din alte regiuni».
Regiunile selectate vor fi afișate sub link-ul «Livrare și plată» de pe pagina de descriere a produsului, precum și în meniul «Livrare și plată» de pe site-ul web al companiei dvs.
Atenție! La selectarea regiunii de livrare de sus sau a uneia dintre subregiuni, toate regiunile și orașele situate în aceasta vor fi selectate automat.
Opțiunile de livrare vor fi afișate pe site-ul companiei, în catalogul de produse și în coșul de cumpărături
Opțiunile de livrare și plată vor fi afișate pe site-ul web al companiei dumneavoastră în secțiunea Livrare și plată și în descrierea produselor dumneavoastră, făcând clic pe Opțiuni de livrare și plată.
Opțiunile vor apărea și în coșul de cumpărături, astfel încât clientul va putea selecta cea mai convenabilă opțiune.
Puteți găsi toate opțiunile de plată și de livrare disponibile făcând clic pe link-ul Termeni de livrare și plată.
După ce cumpărătorul trimite comanda, metoda de livrare selectată va fi indicată în comanda în cabinetul companiei.