Care sunt abordările pentru a crea un design și un brand atractiv pentru un magazin online? Pe ce ar trebui să se concentreze webmasterii și experții în marketing atunci când dezvoltă sau restilizează un site de comerț electronic? Experții în design web întreabă portalul Shopify.com, tradus de Evo business.
Gândiți-vă la ultima dată când ați cumpărat cu succes ceva online. Poate că v-ați gândit la designul site-ului web, poate că nu.
Dacă designul funcționează bine, nu este nevoie să vă gândiți la el. Acum amintiți-vă cum ați refuzat că cumpărați un produs disponibil la un preț rezonabil în zona dumneavoastră-deși aveați atât banii, cât și dorința de a-l cumpăra.
Pun pariu că, în acest caz,site-ul avea un design slab, o amabilitate slabă. Așadar,pe ce principii ar trebui proiectate site-urile magazinelor,astfel încât clienții din cauza designului să nu fie iritați.
Să părăsească site-ul sau să abandoneze coșul de cumpărături? Am adresat această întrebare unui expert în domeniu.
1. Mark Perini - Designer, fondator, Icee Social
Cea mai mare greșeală pe care o văd în designul comerțului electronic este supraîncărcarea cu informații. Oamenii sunt copleșiții de tentația de a prezenta toate liniile de afaceri, toate grupurile de game de produse pe o singură pagină. Acești oameni uită că orice produse și servicii sunt oricum cel mai mult căutate de motoarele de căutare. Și de aceea este mai promitător să optimizați paginile cu grupurile lor de produse decât să încercați să le puneți pe toate pe pagina principală.
Cum să o faceți corect? Identificați principalele dvs, "vaci de muls", bunuri din grupa A (20% din bunuri care aduc 80% din profituri) - oferiți acestor produse un loc de onoare pe pagina principală.
_________________________________________________________________
RESTUL ASCUNDE-ȚI SUB CAPOTĂ.ÎN ADÂNCURILE ARBORELUI DE CATEGORII:MOTOARELE DE CĂUTARE VOR GĂSI ȘI ACESTE PRODUSE ACOLO.
De asemenea, primul lucru pe care il întreb în calitate de designer de site-uri web atunci când întâlnesc un nou client este: "Ce emoție ar trebui să simtă clienții atunci când intră în magazinul tău online?". Poate vreți ca oamenii să se simtă inspirați să creeze? Poate că vrei ca oamenii să se simtă confortabil? Cau entuziasmați? Poate ești o companie de contabilitate sau un softmaker - vrei ca oamenii să se simtă în siguranță?
Așadar, pentru a crea un design bun al unui magazin online, asigurați-vă că vizitatorii tuturor subpaginilor sale evocă o emoție centrală precis definită, un sentiment.
2. Helen Tran - Designer de produs, Shopify
Un design bun este,în primul rând. personalizat, Și în al doilea rând,reflectă o anumită viziune asupra lumii.
Într-o lume globalizată, oamenii sunt interesați de imagini profund individuale - imagini ale unei personalități, unice,contururi ale unei viziune expresive asupra lumii.
3. Josh Williams - Partener, W&P Design
Principiile unui design bun se rezumă la trei elemente-cheie ale UX:
Primul chip. Poate o persoană, atunci când intră în magazinul dumneavoatră, să răspundă instantaneu la întrebarea "who are you" (ce fel de magazin sunteți). Să răspundă foarte repede, fără să se uite fără să dea click,fără să dea scroll?
Pentru a permite unei persoane să dea un astfel de răspuns, oferiți-i informații vizuale și verbale. Fiți cât se poate de concis în ea. Dar și cât se poate de percutant.
Al doilea truc. Designul și brandul trebuie să fie fără cusur-să poate un singur mesaj, o singură asociere. Al treilea truc. Cei care studiază practica modernă UX și teoria marketingului pe Internet, el creează magazine mai atractive pentru clienți decât cei care nu studiază. Trebuie să găsiți o modalitate de a îvăța în mod constant modalitățile de atragere a clienților online, care se dezvoltă și se schimbă rapid. Doar intuiția ta nu mai este suficientă.
Și nu vă gândiți"lăsați-i pe specialiștii în marketing să studieze acest lucru și îi voi angaja". Pentru a angaja,trebuie să aveți cel puțin o jumătate de idee despre ce ar trebuie să facă personalul angajat.
4. Michael Wong - Designer, fondator al Mizko Media
Primele impresii despre magazinul tău sunt cele mai importante. Trebuie să faci tot posibilul pentru ca potențialul client să aibă un motiv să spună "wow" în câteva secunde pe site-ul tău, într-un mod surpins și încântat.
5. Greg Moore - Designer de interacțiune, Google
Cheia unui design bun pentru comerțul electronic este o cercetare atentă a publicului țintă.
Ce își doresc cu adevărat în adâncul sufletului? De ce ar trebuie să prefere magazinul dumneavoastră în locul altuia?
Prima sarcină pentru creatorii de magazine online este să afle nevoile foarte diferite ale utilizatorilor. Iar cea de-a doua sarcină este de a folosi cunoștințele lor despre nevoile clienților ca instrument de proiectare și de utilizare.
Traducere din limba engleză. Sursa: Shopify.com; Asrop: Dayna Winter