Potrivit statisticilor, peste 85% dintre potențialii cumpărători ai magazinelor online acordă atenție recenziilor atunci când cumpără, iar aproximativ 90% dintre utilizatori au încredere în recenziile online. Cumpărarea de la un magazin online care are deja mai mult de 50 de recenzii este de 3 ori mai probabilă decât cumpărarea de la un magazin similar, dar fără recenzii. Iar asta înseamnă că magazinul tău are nevoie urgentă de mărturii!
Lucrați cu mărturii
1. Faceți ca procesul de scriere a unei mărturii să fie cât mai ușor posibil. Nu este nevoie de o înregistrare suplimentară sau de formulare complicate pentru a adăuga recenzii.
_____________________________________________________________________________________
LASAȚI-L PE UTILIZATOR SĂ ÎȘI SCRIE DOAR NUMELE SAU SĂ ÎȘI ASCUNDĂ CU TOTUL DETALIILE LĂSÂND O RECENZIE.
2. Adăugați un buton "lasă o recenzie" pe pagina produsului. Așezați-l în partea de sus a paginii,deasupra imaginii produsului, astfel încât va fi mai probabil să fie văzut și să fie accesat în mod regulat.
3. Scrieți un e-mail către client pentru a-i cere un feedback. În funcție de forma pe care alegeți să o trimiteți, va trebui să vă planificați cu atenție timpul de expediere. "Achiziția a fost un succes? Dați-ne feedback-ul dumneavoastră! -acest text poate fi trimis la câteva zile după ce clientul a primit produsul. Aveți ceva de spus despre produsele noastre? Împărtășiți feedback-ul dvs. cu alții,va fi de ajutor cuiva!-acest text nu trebuie trimis decât la o saptămână dupa achiziție, astfel clientul nu va avea timp să testeze produsul.
____________________________________________________________________________________
PIEȚE PRECUM VENDI.GO ÎȘI ACUM ADESEA FUNCȚIA DE A TRIMITE ASTFEL DE SCRISORI DE DECLANȘARE. TRIMIȚÂNDU-LE LA O SĂPTĂMÂNĂ DUPĂ COMANDĂ
Potrivit analiștilor Pront,aproximativ 70% din feedback-ul clienților pleacă după primirea unor astfel de scrisori. În plus,piețele însele moderează adesea aceste recenzii, formând cel mai independent și obiectiv sistem de feedback posibil.
4. Cereți clientului să lase feedback în timpul convorbirii telefoanice. Cele mai multe achiziții online se fac prin telefon. Și aceasta este o ocazie excelentă nu numai pentru a discuta detaliile finale ale expedierii, ci și pentru a arăta că apreciați opiniile clienților dumneavoastră: rugați-i să lase pe site un feedback despre serviciu.
5. Oferiți bonusuri în schimbul unei recenzii. "Teama de ardezie goală" nu este inerentă doar scriitorilor, ci și oamenilor obișnuiți: a lăsa prima recenzie este dificil din punct de vedere psihologic. Pentru a obține primele, cele mai dificile și cele mai importante recenzii,organizați o promoție "Bonus pentru recenzii", lăsându-se clienții să știe că vă pasă de opiniile lor și oferindu-le un bonus pentru recenziile scrise:
________________________________________________________________________________
EXEMPLU:AR PUTEA FI O REDUCERE LA URMĂTOAREA LOR ACHIZIȚIE (PENTRU A-I ÎNCURAJA SĂ REVINĂ0,UN CARD DE FIDELITATE SAU UN MIC CADOU.
6. Folosiți social media pentru a obține feedback. Social media este un loc foarte valabil pentru a aduna feedback despre munca dvs. Contul de Facebook al companiei poate solicita în mod regulat feedback cu privire la site-ul dumneavoastră. De asemenea, puteți colecta periodic feedback direct pe rețelele de socializare și să faceți un link către acesta pe site-ul web.
7. Colectați capturi de ecran ale recenziilor de mulțumire, aranjați să înregistrați mărturii video de la clienții mulțumiți. Dacă dețineți o companie de servicii pentru afaceri suficient de mare, puteți capta mărturii video de la clienți dvs.într-o secțiune separată a site-ul dvs.web. Dacă primiți scrisori oficiale de apreciere sau recomandări, plasați copiile scanate ale acestora pe site. Acest mod de adăugare a recenziilor pare greu, dar acestea sunt de încredere. Așadar, vă va ajuta cu siguranță să vă creșteți baza de clienți.
8. Mulțumiți-le clienților care au lăsat o mărturie. Acest lucru, în primul rând, va crește loialitatea lor față de magazinul dvs.în al doilea când, le va arăta clienților potențiali că le apreciați opinia, că vă implicați activ în magazinul dvs.online și că suntețiatent la dorințile consumatorilor. Acest lucru este cu atât mai important în cazul clienților care lasă un feedback negativ. Reacția dvs.competentă vă va ajuta să transformați un mic eșec într-un mare câștig.
VendiGo COMENTARII CARTE ALBĂ E-COMMERCE,VENDIGO,LUCRAȚI CU FEEDBACK-UL ASISTENȚĂ CLIENȚI.COMPORTAMENTUL CLIENȚILOR,SERVICIUL CLIENȚI.