Posibilitatea de a ne împărtăși rapid opiniile cu alți și chiar cu necunoscuți pe internet ne - a schimbat iremediabil viața. Inclusiv modul în care cum cumpărăm și vindem.
Feedback-ul de la consumatorii obișnuiți despre bunuri, produse, magazine și comercianți este ceea ce caută potențialii clienți atunci când aleg un produs într-un magazin. Acest lucru impune o anumită obligație pentru comerciantul cu amănuntul, în același timp cu crearea de noi instrumente de promovare.
O metodă numită "dovadă socială" este folosită de mult timp în comerț. Puteți să râdeți de fraze precum "mai mulți...oameni au ales acest lucru" sau "asociația recomandă acest lucru", dar funcționează: oamenii au tendința de a avea încredere în "opinia majorității" și de a se alătura celor care au beneficiat deja, sperând la rezultate identice sau mai bune.
1. Clienții sunt foarte atenți la recenzii
Caracteristicile și descrierile sunt peste tot, iar recenziile sunt unice și reflectă opiniile unor cumpărători la fel ca noi. O singură privire asupra datelor de sondaj web de pe pagina unui magazin online este suficientă pentru a înțelege: pe "Recenzii" utilizatorii dau cel mai mult click.
Fiecarea al treilea client caută sfaturi de la prieteni sau verifică informații despre produse și magazine pe rețelele sociale. Iar dacă îi includem și pe cei care caută recenzii prin intermediul motoarelor de căutare, obținem până la 85% dintre clienți care sunt foarte suspicioși față de un vânzător care nu publică recenzii.
2. Feedback-ul negativ este, de asemenea, util
Nu vă fie teamă că recenziile pot fi negative. Un feedback excepțional de pozitiv din partea clienților este la fel de suspect ca și lipsa acestuia. Comentariile negative trebuie să fie abordate. Cereți scuze, clarificați detaliile, mulțumiți - le pentru oportunitatea de a vă îmbunătăți serviciul, compensați nemulțumirea și spuneți - le despre asta. Clienții vor aprecia atenția pe care o acordați neajunsurilor și dorința de a vă îmbunătăți. Din punct de vedere statistic, trei sferturi dintre clienții nemulțumiți revin dacă vânzătorul răspunde la feedback-ul negativ și își corectează greșelile.
CUMPĂRĂTURI Dmirti Onikienko director de marketing la Meniya pro opinie:
Poate fi dificil să convingi clienții (vânzătorii-n.r.) că feedback- ul negativ este o șansă de a - și îmbunătăți serviciile, adică de a elimina motivul pentru care clientul este nemulțumit. Mulți clienți insistă să filtreze feedback-ul negativ atunci când ar fi putut răspunde public, crescând semnificativ loialitatea clienților.
3. Ar trebui să existe o mulțime de recenzii!
În condiții similare, un magazin fâră recenzii vinde mai puțin decât un magazin cu recenzii. - conversie Creșterea numărului de informații și disponibilitatea acestora a schimbat iremediabil chiar și pâlnia clasică de vânzări. - pâlnia de vânzări Așadar, încurajați-vă clienții să lase recenzii. Nu invocați scuza că aveți o nișă specifică sau produse pentru specialiști restrânși. Clienții dvs.își vor împărtăși cu plăcere experiențele dacă îi întrebați în modul potrivit.
4. Clientul dvs. nu este interesat doar de recenzii despre produs, ci și de dvs
Dacă nu există nicio mențiune despre compania dvs. online,nicio recenzie, este foarte probabil ca clientul să prefere: concurenții mai "expuși". Recenzile companiei sunt un indicator fiabil al reputației dumneavoastră. Căutați-le și publicați-le dumneavoastră, citați sursele, iar creșterea conversiei nu va întârzia să apară. Social Clientul potențial distinge cu ușurintă între recenziile monotone și opiniile reale.
Credibilitate În cazul unei escrocherii,tinde să nu contacteze vânzătorul. Prin urmare,onestitatea este cea mai bună modalitate de a aduna feedback-uri bune,iar promptitudinea și bunăvoința sunt cele mai bune instrumente pentru a face față celor proaste.