Certificatele și licențele vă permite să afișați informații suplimentare despre calitatea produselor și serviciilor dumneavoastră pe site-ul web al companiei dumneavoastră. Certificatele și licențele vor fi publicate și vor putea fi descărcate de pe site-ul web al companiei dumneavoastră în format de fișier.
Atenție! Certificatele și licențele dvs. vor fi publicate pe pagina principală a site-ului dvs. web numai dacă ați activat afișarea căsuței «Certificate și licențe» în secțiunea «Administrare site - Meniuri și titluri».
Lista de certificate
Certificatele și licențele sunt afișate într-o listă. Puteți vizualiza o listă a tuturor certificatelor în «Administrare site - Documente».
În rândul certificatelor se afișează:
1. Caseta de selectare: vă permite să selectați toate certificatele (20 de elemente) sau să selectați documente specifice și să le aplicați o acțiune.
2. Pictograma certificatului: pictograma care afișează certificatul adăugat.
3. Nume certificat: numele complet al certificatului.
4. Etichete atribuite certificatului: toate etichetele care sunt atribuite certificatului și posibilitatea de a adăuga propria etichetă făcând clic pe semnul plus.
5. Vizibilitate: starea în care se află - publicat sau ascuns.
6. Modificat: momentul în care certificatul a fost creat sau modificat ultima dată.
7. Buton Editare: când se face clic pe el, puteți edita certificatul.
8. Buton Ștergere: făcând clic pe buton, puteți șterge certificatul.
Cerințe pentru certificatele care urmează să fie încărcate
Înainte de a adăuga un certificat sau o licență:
1. Definiți un nume pentru fiecare certificat care să corespundă conținutului acestuia. Numele certificatului va fi afișat vizitatorilor pe site-ul web al companiei dumneavoastră.
2. Extensia fișierului trebuie să fie «.ppt», «.pdf», «.doc», «.odp», «.odt», «.xls» sau «.xlsx».
3. Dimensiunea maximă a fișierului este 10 MB.
Notă. Puteți publica un număr diferit de certificate pe site-ul dvs. web pentru diferite pachete.
Gestionarea certificatelor
Pentru a edita un certificat, faceți clic pe butonul Editare (creion) de lângă certificatul dorit din listă. Se va afișa pagina cu datele care urmează să fie editate. După ce ați efectuat modificările, trebuie să apăsați butonul Salvare.
Pentru a șterge certificatul, faceți clic pe Șterge (coș) de lângă certificatul necesar din listă. Certificatul va fi șters din listă. Se va afișa un mesaj cu link-ul Restabilire. În timp ce mesajul este afișat, puteți restabili certificatul șters.
Pagina Certificatului
Pentru a afișa informații detaliate despre certificat, faceți clic pe numele documentului - acestea vor fi afișate într-o pagină nouă.
În partea de sus a paginii este afișat butonul Salvare modificări.
În partea centrală se afișează informațiile de bază ale certificatului: numele certificatului, fișierul certificatului. Partea dreaptă conține următoarele blocuri: Vizibilitate și Etichete. În partea inferioară sunt afișate butoanele Salvare modificări și Ștergere certificat.
Informații de bază
Acest bloc conține câmpuri cu informații de bază despre certificat:
1. Nume - numele certificatului sau al licenței.
2. Imagine - descărcarea certificatului sau a licenței.
Vizibilitate
Toate certificatele care sunt adăugate pot avea vizibilitate diferită, adică pot fi afișate sau nu pe site-ul web.
1. Publicat - înseamnă că certificatul este publicat, adică poate fi văzut pe site-ul web.
2. Ascuns - certificatul este ascuns și nu va fi afișat pe site-ul web. În viitor, acesta poate fi publicat.
Etichete de certificat
Puteți adăuga etichete la certificate în funcție de subiectul acestora. De exemplu, dacă certificatul dvs. se referă la prelucrarea lemnului și la vânzarea de produse din lemn, adăugați etichete pentru «prelucrarea lemnului» și «vânzarea de lemn». Etichetele adăugate la aceste certificate vor apărea sub certificat în listă.
Pentru a adăuga o etichetă, faceți clic pe semnul plus de sub numele documentului din listă. Se va afișa o listă de etichete cu un câmp pentru introducerea unei noi etichete și cu butonul Adaugă etichetă.
Pentru a elimina o etichetă, deplasați indicatorul mouse-ului pe o etichetă și faceți clic pe crucea roșie de lângă numele etichetei. Eticheta va fi ștearsă.
Filtre și căutare
În partea de sus a listei este afișată o listă derulantă de filtre și o bară de căutare.
Pentru a căuta un certificat, începeți să tastați orice cuvânt din numele certificatului în bara de căutare. După introducerea primelor trei caractere, se afișează o listă de certificate adecvate.
Pentru a filtra lista de certificate, deschideți lista de filtre și selectați-l pe cel dorit. Certificatele au un tip de filtru:
1. Visibilitate: filtrul afișează opțiuni pentru certificatele publicate și ascunse.
2. Etichete: afișează toate etichetele care au fost atribuite certificatelor.
Lucrul cu filele noi
În cazul în care există mai multe tipuri de filtre, lista va fi filtrată după toți parametrii specificați și în bara de file va fi afișată o nouă filă care corespunde filtrelor aplicate. Dacă acest filtru urmează să fie utilizat în activitatea viitoare, fila poate fi salvată dându-i un nume.
Dacă salvați fila generată prin apăsarea butonului Salvare și apoi ștergeți orice parametru al filtrului, se va crea o nouă filă cu această nouă filtrare.
Pentru a șterge sau a edita numele unei file, deplasați indicatorul mouse-ului pe numele respectiv și faceți clic pe săgeată. Se va deschide o listă cu comenzile Ștergere și Editare.
La editare, numele filei poate fi modificat. După introducerea unui nume nou, trebuie să apăsați butonul Enter.
Când o filă se șterge, aceasta va fi eliminată din bara de file. Se va afișa un mesaj pop-up despre ștergere; dacă este necesar, aceasta poate fi restabilită prin intermediul unui link din mesaj.
Sortarea coloanelor din listă
Funcția de sortare a paginilor din tabel este realizată de către titlurile coloanelor cu săgeți.
Sortarea în tabel este posibilă pentru toate coloanele. Pentru a sorta lista în ordine înainte sau înapoi, faceți clic pe antetul săgeții. În mod implicit, fiecare antet este afișat cu 2 săgeți orientate diferit. În această poziție, documentele sunt afișate în ordine de adăugare. Pentru a sorta documentele în ordine crescătoare, apăsați o dată pe săgeți - se afișează o săgeată în sus și are loc sortarea ascendentă. Un al doilea apăsare pe săgeată afișează sortarea în ordine descrescătoare și săgeata se va schimba în săgeată descrescătoare. Un al treilea clic pe săgeată va reveni la afișarea implicită atunci când elementele sunt aranjate în ordine descrescătoare.
Gruparea acțiunilor cu certificate
Prin selectarea căsuței de selectare pentru un certificat sau un grup de certificate, se afișează lista derulantă Acțiuni pentru x-certificate în care puteți selecta acțiunea necesară și o puteți aplica.
1. Publicare - certificatul va fi pus la dispoziția publicului, publicat pe site-ul dvs. web.
2. Ascunde - certificatele vor fi ascunse pentru vizitatori și vor fi afișate doar în cabinetul companiei.
3. Adaugă etichetă - adăugați o nouă etichetă sau selectați din cele existente pentru toate certificatele.
4. Ștergeți eticheta - ștergeți eticheta existentă pentru unul sau un grup de certificate.
5. Ștergeți - ștergeți certificatul, acesta poate fi restaurat din mesaj imediat după ștergere.
Adăugați un nou certificat
Puteți adăuga un nou certificat apăsând butonul Adăugare certificat. Se va afișa o pagină cu câmpuri goale.
Când creați un nou certificat trebuie să completați câmpurile:
1. Nume: Introduceți un nume clar pentru certificat. Atunci când adăugați un nou certificat, încercați să furnizați un nume clar pentru vizitatorii site-ului dvs. web.
2. Imagine: Selectați certificatul care urmează să fie adăugat din magazinul local de certificate. Atenție! Nu uitați să respectați cerințele pentru certificate.
3. Setați Vizibilitatea.
Atenție! În mod implicit, noul certificat are activ comutatorul «Publicat». Dacă nu doriți să îl publicați acum din orice motiv, comutați-l pe «Ascuns» și salvați modificările. Certificatul va primi statutul «Proiect».
4. Adăugați etichete, dacă este necesar. Aceste etichete vor fi afișate lângă numele certificatului din listă. Cu ajutorul etichetelor veți putea găsi cu ușurință certificatele necesare cu același subiect.
După ce toate datele au fost introduse, faceți clic pe butonul Salvare certificat. Certificatul va fi afișat în listă și, dacă este publicat vizibil, va fi afișat pe site-ul web al companiei dumneavoastră.