În «Setări - Returnări și schimbări» puteți specifica condițiile generale de returnare stabilite de compania dvs., precum și condițiile unice pentru diferite grupuri și produse individuale de pe site.
Condiții de returnare și schimbări:
1) crește încrederea vizitatorilor;
2) crește conversia în vânzări;
3) reduce riscul de conflicte și de feedback negativ;
4) sunt obligatorii pentru comerțul online legitim.
Vă recomandăm să indicați toate informațiile privind returnările, deoarece condițiile de returnare sunt adesea unul dintre principalii factori care influențează achiziția.
Returnări și schimbări
Activați afișarea informațiilor despre returnări și schimbări în poziția Activat - condițiile de returnare și schimbare pot fi văzute pe portalul și site-ul companiei dvs.
Selectați elementul dorit în caseta Notificări din pagina produsului. În Condițiile suplimentare de returnare și schimbare, specificați informațiile de care au nevoie clienții dvs. atunci când returnează produsele.
Aceste condiții de returnare vor fi publicate în meniul «Returnări și schimbări» pe site-ul dvs. și pe paginile produselor dvs. (pe site și în categoriile din catalog), făcând clic pe link-ul «Politica de returnare».
Atenție! Puteți adăuga secțiunea «Returnări și schimbări» în meniul orizontal, lateral sau de jos al site-ului web al companiei dvs. în secțiunea «Gestionare site - Meniuri și titluri»
Condiții speciale pentru grupurile de produse selectate
Dacă aveți grupuri de produse, puteți seta condiții speciale de returnare pentru grupuri de produse individuale în caseta «Returnări și schimbări».
Extindeți grupul de bază și faceți clic pe linkul Condiții de returnare din rândul grupului.
Când faceți clic pe link, va apărea o fereastră pop-up în care trebuie să specificați condițiile speciale pentru grup și să faceți clic pe Salvare.
După ce ați introdus toate datele necesare în pagină, faceți clic pe Salvare modificări pentru ca modificările să fie afișate pe portalul și site-ul web al magazinului dumneavoastră.
Garanție
Dacă produsele dvs. au garanție, puteți introduce informații despre garanție în câmpul «Condiții de garanție».
După ce ați introdus toate datele necesare în pagină, faceți clic pe Salvare modificări pentru ca modificările să fie afișate pe site-ul web al magazinului dumneavoastră.
Pe site-ul web, informațiile privind garanția sunt afișate atunci când faceți clic pe link-ul «Condiții de plată» și livrare de pe fișa produsului.
Lucrăm constant la îmbunătățirea marketplace-ului și am dori să auzim părerea dvs. Vă rugăm să răspundeți la 4 întrebări despre experiența dumneavoastră pe Vendigo.ro.