În «Setări - Returnări și garantie» puteți specifica condițiile generale de returnare stabilite de compania dvs., precum și condițiile unice pentru diferite grupuri și produse individuale de pe site.
Condiții de returnare și schimbări:
1) crește încrederea vizitatorilor;
2) crește conversia în vânzări;
3) reduce riscul de conflicte și de feedback negativ;
4) sunt obligatorii pentru comerțul online legitim.
Vă recomandăm să indicați toate informațiile privind returnările, deoarece condițiile de returnare sunt adesea unul dintre principalii factori care influențează achiziția.
Returnări și schimbări
Activați afișarea informațiilor despre returnări și schimbări în poziția Activat - condițiile de returnare și schimbare pot fi văzute pe marketplace și site-ul companiei dvs.
Selectați elementul dorit în caseta Notificări din pagina produsului. În Condițiile suplimentare de returnare și schimbare, specificați informațiile de care au nevoie cumpărătorii dvs. atunci când returnează produsele.
Aceste condiții de returnare vor fi publicate în secțiunea «Returnări și garanție» pe site-ul dvs. și pe paginile produselor dvs. (pe site și în categoriile din catalog), făcând click pe link-ul «Politica de returnare».
Atenție! Puteți adăuga secțiunea «Returnări și schimbări» în meniul orizontal, lateral sau de jos al site-ului companiei dvs. în secțiunea «Managementul site-ului - Meniuri și anteturi»
Condiții speciale pentru grupurile de produse selectate
Dacă aveți grupuri de produse, puteți seta condiții speciale de returnare pentru grupuri de produse individuale în secțiunea «Returnări și garanție».
Extindeți grupul de bază și faceți clic pe linkul Condiții de returnare din rândul grupului.
Când faceți click pe link, va apărea o fereastră aparentă în care trebuie să specificați condițiile speciale pentru grup și să faceți click pe Salvați.
După ce ați introdus toate datele necesare în pagină, faceți click pe Salvați modificările pentru ca modificările să fie afișate pe marketplace și site-ul magazinului dvs.