Companiile care folosesc pachete plătite pot adăuga pe site-ul lor web informații despre filialele și birourile de reprezentare ale companiei lor, indicând regiunea în care se află filialele și adresa acestora pe hartă. Vor fi afișate toate filialele/ reprezentanțele adăugate:
1. În secțiunea «Contacte» de pe site-ul web al companiei dumneavoastră.
2. În blocul «Filiale și reprezentanțe» de pe pagina «Despre noi» de pe site-ul web al companiei dumneavoastră.
3. Detaliile de contact ale filialelor vor fi afișate pentru clienți pe pagina de produse a companiei dvs. de pe portal în regiunea în care se află filiala.
Puteți gestiona filialele companiei dvs. la «Setări - Filiale și reprezentanțe».
În tabelul «Filiale și reprezentanțe» sunt afișate următoarele date:
1. Denumire.
2. Adresă.
3. Telefon.
4. Status - filialele adăugate de către companii sunt verificate în mod obligatoriu pentru exactitate de către serviciul de control al calității portalului. Statusuri posibile:
În moderare - după ce o filială a fost creată, aceasta este trimisă moderatorului pentru verificare;
În remodelare - în cazul în care o filială a fost trimisă spre ștergere de către utilizator și apoi re-moderată, aceasta este re-moderată;
Verificat - filiala a fost verificată de către moderator;
În curs de ștergere - filiala a fost trimisă spre ștergere de către utilizator. Moderatorul poate șterge sau restabili o astfel de filială.
Atenție: Nu adăugați filiale fictive - acestea vor fi verificate și eliminate dacă se stabilește că nu sunt valide.
5. Buton Editare: dacă faceți clic pe acest buton, puteți edita detaliile sucursalei.
6. Buton Ștergere: făcând clic pe buton, filiala poate fi ștearsă.
Puteți afișa 20 de sucursale pe o singură pagină. Puteți alege să afișați în listă «câte 50» sau «câte 100» de filiale.
Adăugarea unei sucursale/unui birou de reprezentare
Pentru a adăuga o nouă filială pentru compania dumneavoastră, faceți clic pe Adăugare filială.
Atunci când creați o nouă filială, completați aceste câmpuri și faceți clic pe Salvare modificări:
Informații despre filială
1. Denumire - exemple de denumiri ale filialelor companiei: «Compania «Pillow» - filiala Tashkent.»
2. Email - adresa de e-mail a filialei.
3. Telefon - numărul de telefon al filialei.
4. Număr de extensie - numărul de telefon al filialei.
5. Comentariu - dacă este necesar, specificați tipul de telefon, poziția sau departamentul într-o notă. De exemplu: +XXX (XXX) 5937240 interior 10, contabilitate.
Pentru a adăuga un telefon suplimentar, faceți clic pe linkul «Adăugați un alt telefon». Puteți adăuga maximum 5 telefoane pentru o filială.
Locație
1. Selectați Țara, Regiunea și Orașul din listă.
2. Introduceți adresa filialei.
Pentru a configura locația filialei pe hartă, în câmpul «Locație filială pe hartă»:
1. Reglați secțiunea de hartă afișată prin deplasarea hărții cu cursorul mouse-ului.
2. Deplasați indicatorul locației filialei pe hartă prin deplasarea indicatorului cu cursorul mouse-ului.
3. Redimensionați harta (utilizați cursorul vertical din stânga) pentru o vizualizare mai bună a hărții.
4. Asigurați-vă că vă salvați modificările - faceți clic pe Salvare modificări.
Atenție! Filialele adăugate de companii sunt în mod obligatoriu verificate în privința exactității de către serviciul de control al calității al portalului. Nu adăugați sucursale fictive - acestea vor fi verificate și șterse dacă se stabilește că nu sunt valide. Sucursalele care au fost verificate cu succes de către serviciul de asigurare a calității portalului sunt considerate ca fiind confirmate.
Pentru a afișa produsele firmei dvs. în regiunile în care nu aveți sucursale, utilizați regiunile de livrare.
Ștergerea unei filiale
Pentru a șterge o filială, faceți clic pe butonul Ștergere (coș) de pe linia filialei din listă sau pe butonul Ștergere filială din pagina de editare a filialei.
Se va afișa o fereastră pop-up care solicită ștergerea filialei și faceți clic pe butonul Ștergere pentru a confirma ștergerea.
Filiala va fi trimisă spre moderare și va trece la statutul «În curs de ștergere». Moderatorul poate șterge sau restabili filiala. După ștergerea de către moderator, filiala va dispărea din listă.
Efectul filialelor asupra afișării produselor în secțiunile regionale ale portalului
În portal, în regiunea în care aveți o afiliere confirmată, produsele dvs. vor fi afișate în mod egal cu cele ale companiilor din regiunea respectivă (companiile din regiunea respectivă au doar o mică prioritate).