Contactați suportul tehnic - înseamnă posibilitatea de a raporta o disfuncționalitate a funcționalității portalului, de a sugera idei de îmbunătățire a portalului sau de a vă exprima opinia cu privire la activitatea managerului, în cazul în care o considerați nesatisfăcătoare.
Pentru a contacta serviciul de asistență, faceți clic pe butonul Adresați o întrebare unui specialist tehnic din colțul din dreapta jos al ecranului.
Vi se va afișa panoul Adresați o întrebare unui specialist tehnic a introduce detaliile solicitării dvs. Selectați un subiect din lista derulantă și va apărea un câmp de introducere de text. Puteți adăuga o captură de ecran sau o fotografie din stocarea locală. De asemenea, puteți încărcați fișierul cu informații suplimentare. Faceți clic pe butonul Еxpediere atunci când sunteți gata.
Vă rugăm să rețineți! În contul companiei, o captură de ecran este realizată și atașată automat. Dacă este necesar, puteți să o ștergeți și să adăugați o altă captură de ecran.