Adresați o întrebare unui specialist tehnic - posibilitatea de a raporta o eroare în funcționalitatea marketplace-ului, de a propune idei de îmbunătățire a activității platformei sau de a vă exprima opinia cu privire la activitatea managerului, dacă o considerați nesatisfăcătoare.
Pentru a lua legătura cu serviciul de suport, faceți click pe butonul Adresați o întrebare unui specialist tehnic din colțul din dreapta jos al ecranului.
Se va afișa panoul Adresați o întrebare unui specialist tehnic, unde puteți scrie detaliile solicitării dvs. Selectați un subiect din lista derulantă și va apărea un câmp pentru introducerea textului. Puteți adăuga o captură de ecran sau o fotografie din stocarea locală. De asemenea, puteți încărca un fișier cu informații suplimentare. Faceți click pe butonul Еxpediere atunci când sunteți gata.
Atenție! În contul de vânzător, captura de ecran este făcută și atașată automat. Dacă este necesar, o puteți șterge și adăuga o altă imagine de ecran.
Lucrăm constant la îmbunătățirea marketplace-ului și am dori să auzim părerea dvs. Vă rugăm să răspundeți la 4 întrebări despre experiența dumneavoastră pe Vendigo.ro.