Puteți gestiona comentariile lăsate de clienți în secțiunea Comentarii din Cabinetul companiei.
1. Comentarii despre companie - comentarii despre comandă din catalogul Vendigo.ro. Are influență asupra ratei de feedback pozitiv și se afișează în catalogul Vendigo.ro.
2. Comentarii despre vânzător pe site - comentarii despre toate comenzile vânzătorului: de pe site-ul companiei, din catalogul Vendigo.ro. Opțional, vânzătorul poate ascunde orice feedback de pe site-ul său.
3. Feedback-ul pozitiv despre vânzător se publică automat. Dacă vânzătorul primește un feedback negativ, este posibil să publice sau să apeleze la acest feedback în termen de 3 zile.
Compania are posibilitatea de a apela un comentariu în cazul în care acesta contravine Condițiilor de publicare sau rezolvă problema utilizatorului, eliminând astfel impactul negativ al feedback-ului asupra ratingului și reputației sale. Departamentul de moderare al Vendigo.ro analizează comentariile care sunt apelate de companie.
Atenție! Cumpărătorul poate lăsa un feedback pe cont propriu sau poate răspunde la o cerere de feedback. La o săptămână de la comandă/mesaj, cumpărătorului se trimite automat o scrisoare prin care i se solicită feedback. De asemenea, compania poate cere ea însăși feedback-ul de la comandă.