Multiaccesul este posibilitatea de a configura accesul mai multor utilizatori la biroul companiei dumneavoastră. Accesul multiplu vă ajută să diferențiați responsabilitățile angajaților dvs. prin atribuirea de roluri diferite în cadrul biroului companiei dvs. și, prin urmare, poate crește procentul de comenzi și mesaje gestionate.
Cu ajutorul multiaccesului puteți oferi accesul necesar managerilor pentru a gestiona produsele. De asemenea, puteți acorda acces limitat personalului responsabil cu sarcini specifice, cum ar fi configurarea SEO pentru produse și paginile site-ului web al companiei sau umplerea site-ului web cu conținut.
Pe pagina Manageri puteți adăuga manageri pentru compania dvs. și puteți configura manageri pentru grupuri de produse. Atenție: adăugarea unui manager este disponibilă numai pentru companiile care beneficiază de pachetul plătit.
Configurarea accesului multiplu se face în cabinetul companiei, în secțiunea «Setări - Manageri». Utilizatorii pot fi configurați de către proprietarul și administratorul companiei.
Lista de manageri
Pe pagina Manageri puteți vedea lista tuturor managerilor din compania dumneavoastră. Fiecare intrare este afișată cu următoarele date: numele complet, numele rolului, adresa de e-mail și numărul de telefon.
Pentru a edita o intrare, faceți clic pe linkul cu numele sau pe butonul creion.
Pentru a șterge o intrare, faceți clic pe butonul coș de gunoi. Înregistrarea va fi ștearsă. Managerii șterși sunt afișați în partea de jos a listei, fiind imposibilă restaurarea lor.
Adăugarea unui manager
Atenție: această funcție este disponibilă numai pentru companiile care beneficiază de un plan plătit.
Pentru a adăuga un nou manager trebuie să:
- Apăsați butonul Adăugare manager.
- Completați câmpurile obligatorii Nume, Prenume, Email și selectați rolul acestuia.
- Faceți clic pe Salvare manager.
După aceasta, noul manager trebuie să își verifice e-mailul, să facă clic pe «Activare acces» din e-mailul primit și să își seteze parola.
Modificarea rolului utilizatorului
Pentru a schimba rolul, mergeți la editarea managerului (faceți clic pe link-ul Nume sau pe butonul creion), selectați un alt rol și faceți clic pe Salvare manager. Drepturile managerului vor fi modificate în funcție de noul rol.
Rolurile utilizatorilor
1. Manager de vânzări
Drepturi limitate. Funcții disponibile:
- Primirea și editarea comenzilor.
- Editarea datelor clienților (fără opțiune de export).
- Citirea și răspunsul la mesaje.
- Schimbarea login-ului și a parolei.
- Cabinetul personal al cumpărătorului.
2. Manager SEO
Drepturi limitate. Poate doar:
- Modificați setările din modulul SEO și SEO pentru produse individuale.
- Utilizați contul personal al cumpărătorului.
3. Administratorul
- Are acces la tot cabinetul companiei și la cabinetul personal al cumpărătorului.
- El poate crea sau modifica informații despre alți administratori.
4. Content Manager
Are drepturi limitate. Are acces la:
- Meniul «Produse și servicii».
- În Meniul «Administrarea site-ului» - «Informații despre site» și toate subpunctele.
- În Meniul «Administrarea site-ului» - elementele «Aspectul site-ului»: Gestionarea setărilor pentru pagina principală și meniu.
Atenție! Rolul «Content Manager» este disponibil numai pentru companiile care au un pachet plătit.
Tabel comparativ al capacităților rolurilor
Manager de vânzări | Manager SEO | Administrator | Proprietar | Content Manager | |
Acasă | Cabinetul meu | Produse și servicii | Cabinetul meu | Cabinetul meu | Produse și servicii |
Mesaje și buletine informative |
Scrisoare de activare și newsletter Notificări de comandă |
Numai scrisoarea de activare | Scrisoare de activare și newsletter | Toate | Scrisoare de activare și newsletter |
Adăugarea/eliminarea/modificarea produselor | - | + | + | + | + |
Primirea/modificarea comenzilor | + | - | + | + | - |
Citirea și răspunsul la mesaje | + | - | + | + | - |
Schimbarea numelui de utilizator și a parolei | + | - | + | + | - |
Contul personal de client | + | + | + | + | + |
Editarea datelor clienților fără posibilitatea de a exporta | Fără opțiune de export | - | + | + | - |
Pagina «Evenimente» | + | - | + | + | - |
Exportul comenzilor |
- | - | + | + | - |
Magazin online | - | - | + | + | - |
Designul site-ului web | - | - | + | + | Numai gestionarea paginii de pornire și a setărilor meniului |
Informații despre site (și subpuncte) | - | - | + | + | + |
Drepturi depline de proprietate | - | - | - | + | - |
Publicitate contextuală | - | - | + | + | - |
Setări SEO | - | + | + | + | Doar editarea produselor |
Ștergerea unei societăți | - | - | + | + | - |
Crearea de noi manageri și modificarea detaliilor acestora | - | + | + | - | |
Trimiterea unei cereri de feedback | + | - | + | + | - |
Chat |
+ | - | + | + | - |
Adăugarea unui nou manager de grup de produse
Vă rugăm să aveți în vedere: funcția este disponibilă numai pentru companiile cu pachet plătit.
La fiecare grup de produse poate fi adăugat un manager propriu:
1. Faceți clic pe butonul «Adaugă un manager nou de grup» în colțul din dreapta sus. Se va afișa pagina Adaugă manager.
2. Introduceți datele în câmpuri:
- Nume, prenume: câmp obligatoriu în care puteți introduce numele și prenumele managerului grupului.
- Telefon: puteți introduce numărul de telefon al managerului. Dacă bifați «Număr de telefon prioritar» în grupul de produse din care face parte acest manager, acest număr de telefon va fi afișat deasupra celorlalți.
- Email: introduceți o adresă de e-mail. Managerul va primi notificări și buletine informative la această adresă.
- Opțiuni: va trebui să selectați din lista derulantă grupul sau grupurile de produse la care va fi atribuit acest manager.
Notă: dacă va exista un grup/subgrup pe care va trebui să îl scoateți din raza de acțiune a managerului, continuați după cum urmează: 1) debifați grupul principal; 2) debifați grupul părinte (parent group); 3) selectați toate celelalte grupuri/subgrupuri, cu excepția celui pe care doriți să îl ștergeți. Salvați modificările.
- flag Număr de telefon prioritar: dacă diferiți manageri au selectat același grup de produse, numărul de telefon al managerului cu acest flag va fi afișat pe pagina produsului. Dacă acest indicator este setat pentru mai mulți manageri, numărul de telefon al ultimului manager adăugat la grup va fi afișat primul.
Atenție: notificările privind comenzile/messajele noi vor ajunge fie la managerul cu stegulețul «Telefon prioritar», fie, dacă stegulețul nu este setat, la ultimul manager adăugat la grup.
Atenție: dacă aveți nevoie ca mai mulți manageri ai unui grup să primească notificări de comenzi/mesaje, trebuie să le bifați ca «Telefon prioritar».