Setările SEO vă permit să configurați afișarea paginilor site-ului dvs. în cadrul motoarelor de căutare.
Avantajul utilizării modulului SEO este posibilitatea de a gestiona în mod centralizat, rapid și ușor parametrii SEO ai tuturor paginilor de vânzare. Cu ajutorul modulului SEO puteți gestiona singuri toți parametrii SEO sau puteți externaliza optimizarea SEO către un specialist SEO terț. Pentru informații privind modul de configurare a accesului unui specialist SEO la cabinetul companiei, consultați documentul "Manageri".
REȚINEȚI!
Setările SEO ale paginilor site-ului dvs. sunt deja optimizate în mod standard de către specialiștii Vendigo. Vă recomandăm să încredințați ajustarea acestora doar unor specialiști SEO profesioniști. Meta tag-urile incorect specificate pot fi în detrimentul website-ului dvs.
Cum se conectează aplicația
Aveți posibilitatea de a gestiona parametrii SEO ai tuturor paginilor dvs. de vânzare într-un mod centralizat, rapid și simplu.
Avantajul aplicației:
1. Faceți click pe butonul Conectați-vă de pe pagina aplicației.
2. Blocul de setări SEO va apărea pe paginile de editare ale produselor, grupurile de produse, paginile de știri și articole, paginile de informații.
3. În meniul Cabinetului companiei va apărea secțiunea "Instrumente Webmaster și SEO".
Setări complexe
În această pagină puteți activa setările complexe SEO:
- 301 Redirect - redirecționare către pagina solicitată
- Canonical - specificarea paginii canonice
- Indexarea paginilor - ascunderea paginilor individuale de la indexare
- Paginare - selectarea setărilor de paginare
Setările complexe SEO vor fi disponibile pe paginile Produse, Grupuri, Articole, Știri, Informații.
Paginarea este configurată în " Instrumente Webmaster și SEO" - "Setări Paginare". Pentru detalii, consultați articolul.
Cum funcționează
1. În blocurile de setări SEO de pe paginile listate, precum și pe pagina principală, și pe pagina producătorilor, puteți configura:
- Titlul HTML;
- descrierea;
- cuvintele cheie;
- textul transversal.
De asemenea, puteți utiliza șabloane SEO.
2. În secțiunea Instrumente Webmaster și SEO puteți: configura meta tag-uri și webmaster, activa realizarea automată a linkurilor încrucișate (Crosslinks) și configura o oglindă a site-ului.
Caracteristicile aplicației web
Dacă după conectarea aplicației web ați stabilit propriile setări, dar, din anumite motive, ați deconectat aplicația web, setările vor fi resetate la cele standard.
Setările dvs. vor fi reluate atunci când reconectați aplicația web.
Configurarea SEO pentru produs, pagini de grup, știri și articole
Atunci când aplicația este conectată, blocul "SEO" apare în paginile de editare a produsului, grupului, știrilor sau articolului, sau pe pagina de informații. Acesta arată, ca exemplu, aspectul produsului, grupului sau paginii dvs. în motorul de căutare.
Puteți edita personal setările SEO făcând click pe linkul "Editați SEO" din partea de jos a blocului. În mod standard, setările SEO setate sunt optimizate în prealabil.
În setările afișate puteți:
- să lăsați opțiunea Valori standard după șablon și să utilizați setările curente și afișajul care se află în exemplu,
sau
- să activați link-ul Configurați șabloanele SEO. Veți fi direcționat către secțiunea în care vă puteți personaliza șablonul.
Butonul Utilizați propriile setări deblochează câmpurile de mai jos:
- Titlul HTML;
- Descrierea HTML;
- Cuvintele cheie HTML.
Veți putea edita datele, iar acestea vă vor fi afișate imediat în exemplu.
Pentru fiecare dintre paginile enumerate mai sus (pagina produsului, a grupului, a știrilor și a articolelor) puteți specifica setările complexe SEO.
301 redirect
Puteți specifica URL-ul paginii afișate în rezultatele căutării, care va fi redirecționată de la pagina curentă. Codul statusului 301 presupune că pagina solicitată se află la o altă adresă.
Canonical
Puteți specifica URL-ul unei pagini canonice de pe site-ul dvs., permițând astfel motorului de căutare să știe că pagina este o copie a celei pe care o specificați în câmpul canonical.
Indexarea
Pentru a împiedica apariția unei pagini a site-ului în rezultatele căutărilor, puteți bloca o astfel de pagină de la indexare (noindex) și/sau puteți interzice trimiterea către linkurile unei pagini blocate (nofollow).
Fiți atenți la setările SEO din cabinetul companiei! Aceste setări ar trebui să fie efectuate de un specialist SEO.
Note suplimentare
Setările SEO vor funcționa corect în cazul în care un produs sau un grup este REDACTAT. Atunci când creați un produs, vă recomandăm să nu modificați setările standard.
Selectarea "Valori specificate în șablon" sau "Valori standard" înseamnă că parametrii SEO vor fi formați conform regulilor specificate în modulul SEO.
Atenție! Dacă ați editat un produs și, de exemplu, i-ați schimbat denumirea și, în același timp, în fila "SEO" ați selectat "Utilizați setările proprii", va trebui să corectați manual șablonul SEO după o astfel de modificare. Setările specificate în blocurile "Titlu HTML", "Descriere HTML" și "Cuvinte cheie HTML" din fila "SEO" nu vor fi actualizate automat după editarea produsului!
Instrumente Webmaster și SEO
Puteți gestiona setările SEO în cadrul Instrumentelor Webmaster și SEO.
Următoarele setări sunt disponibile în cadrul secțiunii:
- Setări pentru meta tag-uri - puteți configura setări SEO individuale pentru pagina principală, paginile de produse, grupurile de produse, producători;
- Instrumente Webmaster (Google Search Console) - posibilitatea de a configura indexarea paginilor de către motoarele de căutare;
- Sitemap;
- Robots.txt;
- Crosslinks;
- Configurarea paginării.
Lucrăm constant la îmbunătățirea marketplace-ului și am dori să auzim părerea dvs. Vă rugăm să răspundeți la 4 întrebări despre experiența dumneavoastră pe Vendigo.ro.