După înregistrarea pe marketplace, compania dvs. nouă va avea o listă de acțiuni de realizat în secțiunea "Panou de control" pentru ca site-ul să înceapă a vinde::
- confirmați e-mailul;
- confirmați numărul de telefon;
- adăugați 5 produse sau 1 serviciu
- metodele de plată;
- metodele de livrare.
Pentru a efectua o acțiune, faceți click pe link-ul din bara de sus sau pe butonul din blocul dorit.
Atunci când acțiunea este finalizată, pictograma se transformă într-o bifă verde, iar link-ul și butonul de acțiune devin inactive.
Confirmarea adresei de e-mail
Confirmarea (activarea) adresei de e-mail a unei companii este un pas important la înregistrarea site-ului pe marketplace. Fără confirmarea adresei de e-mail, funcțiile magazinului online și coșul de comenzi nu vor fi disponibile.
După ce accesați link-ul sau butonul Confirmați e-mailul, pe adresa specificată în timpul înregistrării este trimis un e-mail cu un link pentru confirmarea adresei dvs..
Denumirea butonului și a link-ului se va schimba în "Trimiteți e-mail din nou".
Veți primi un e-mail cu titlul: "Confirmați e-mailul". Rețineți: link-ul de confirmare este activ doar timp de 24 de ore.
După accesarea butonului "Confirmați e-mailul," veți fi redirecționat către Contul companiei, e-mailul dvs. va fi confirmat și va fi afișată o notificare privind activarea adresei dvs. de e-mail.
Confirmarea numărului de telefon
Prin conectarea numărului de telefon la contul dvs:
- Creșteți securitatea contului companiei dvs. - în cazul unor probleme, numărul de telefon legat vă va ajuta să restabiliți accesul la contul dvs.
- Puteți utiliza funcția "Cont multiplu" dacă aveți mai multe companii pe portal.
- Puteți primi notificări prin SMS cu privire la noile comenzi și mesaje la numărul de telefon asociat contului dvs.
- Puteți să vă conectați pe marketplace și în Contul companiei utilizând numărul de telefon în loc de adresa de e-mail
- După ce dați click pe link sau pe butonul "Confirmați numărul de telefon", se va afișa o fereastră pentru introducerea numărului dvs. de telefon pentru a va autentifica în Cont.
După ce dați click pe butonul "Trimiteți codul de confirmare", veți primi un SMS cu codul de confirmare la numărul de telefon specificat. Introduceți codul în câmpul corespunzător și apăsați butonul Salvați.
Rețineți: după confirmarea numărului dvs. de telefon, veți putea să îl utilizați ca Login pentru a intra în Contul companiei. Parola rămâne aceeași pe care ați specificat-o la înregistrarea companiei.
Adăugarea produselor și serviciilor
Atunci când adăugați produse sau servicii în Contul companiei, publicați simultan articolele adăugate pe site-ul companiei dvs. și în catalogul Vendigo.ro. Toate produsele și serviciile adăugate sunt verificate automat în ceea ce privește conformitatea cu normele de plasare a materialelor pe marketplace.
Puteți adăuga produse și servicii:
- Prin accesarea linkului Adăugați 5 produse sau 1 serviciu.
- Prin apăsarea butonului Adăugați produse sau servicii.
Se va deschide o nouă filă cu fereastra "Articol nou", în care trebuie să completați câmpurile și să apăsați Salvați articolul. Citiți mai multe în documentul "Gestionarea produselor și serviciilor în cabinetul companiei".
- Prin apăsarea butonului Importați articole.
Se va deschide o nouă filă cu fereastra Importul articolelor, în care puteți încărca rapid produsele și serviciile companiei dvs. pe site și pe portal pe site-ul și portalul dumneavoastră. Citiți mai multe în documentele "Importul produselor în format XLS(X) și CSV".
Adăugarea unei metode de plată
Atunci când dați click pe link sau pe butonul Configurați metoda de plată, se va deschide o filă nouă cu fereastra Metode de plată, unde trebuie să adăugați cel puțin o metodă de plată. Citiți mai multe în documentul "Metode de plată".
Adăugarea unei metode de livrare
Atunci când dați click pe link sau pe butonul Configurați metoda de livrare, se va deschide o filă nouă cu fereastra Metode de livrare, unde trebuie să adăugați cel puțin o metodă de livrare. Citiți mai multe în documentul "Metode de livrare".
Rețineți: dacă ați adăugat un serviciu, butonul și link-ul se vor schimba în Adaugați adresa și făcând click pe acesta, se va deschide o filă nouă cu secțiunea "Setări/Companie". Aici trebuie să introduceți adresa poștală a companiei dvs. în blocul "Locație". Citiți mai multe în documentul "Companie".
Lucrăm constant la îmbunătățirea marketplace-ului și am dori să auzim părerea dvs. Vă rugăm să răspundeți la 4 întrebări despre experiența dumneavoastră pe Vendigo.ro.