După înregistrarea pe portal, compania dvs. nouă va avea o listă de acțiuni de realizat în secțiunea "Panou de control - Indicatori de performanță" pentru a face ca site-ul să poată face vânzări:
- confirmați e-mailul;
- confirmați numărul de telefon;
- adăugați 5 produse sau 1 serviciu
- configurați plata;
- configurați livrarea.
Pentru a realiza o acțiune, faceți clic pe link-ul din bara de sus sau pe butonul din blocul dorit.
Atunci când acțiunea este finalizată, pictograma se transformă într-o bifă verde, iar link-ul și butonul de acțiune devin inactive.
Confirmați adresa de e-mail
Confirmarea (activarea) adresei de e-mail a unei companii este un pas important atunci când se înregistrează un site web pe portal. Fără confirmarea adresei de e-mail, funcțiile magazinului online și coșul de comenzi nu vor fi disponibile.
Făcând clic pe linkul sau pe butonul Confirmare e-mail, va fi trimis un e-mail cu un link de confirmare a adresei la adresa specificată în timpul înregistrării.
Denumirea butonului și a linkului se schimbă în Trimitere e-mail din nou.
Veți primi un e-mail cu subiectul: "Confirmați adresa de e-mail". Vă rugăm să rețineți: linkul de confirmare este activ doar o zi.
După ce faceți clic pe "Confirmă e-mailul" din e-mail, veți fi redirecționat către cabinetul companiei, e-mailul dvs. este confirmat și va apărea o notificare privind activarea adresei dvs. de e-mail.
Confirmare telefonică
Prin conectarea numărului dvs. de telefon la contul dvs:
- Creșteți securitatea contului dvs. de companie - în caz de probleme, numărul de telefon legat vă va ajuta să restabiliți accesul la contul dvs.
- Dacă aveți mai multe companii pe portal, puteți utiliza funcția "Multi-cont".
- Puteți primi notificări prin SMS cu privire la noile comenzi și mesaje la numărul de telefon asociat contului dumneavoastră.
- Veți putea să vă conectați la portal și la cabinetul companiei folosind numărul de telefon, introducându-l în locul adresei de e-mail.
- Când faceți clic pe link sau pe butonul Confirmare telefon, veți vedea o fereastră în care puteți introduce numărul de telefon pentru a vă conecta la contul dvs.
După ce faceți clic pe " Trimiteți codul de confirmare ", veți primi un SMS cu un cod de confirmare la numărul specificat. Introduceți codul în câmpul corespunzător și apăsați Salvare.
Vă rugăm să rețineți: după confirmarea numărului dvs. de telefon, îl veți putea utiliza ca și Login la Cabinetul companiei. Parola rămâne aceeași cu cea pe care ați folosit-o la înregistrarea companiei.
Adăugarea de produse și servicii
Atunci când adăugați un produs sau un serviciu în cabinetul companiei dumneavoastră, publicați și produsele adăugate pe site-ul dumneavoastră și în catalogul Vendigo.ro. Toate produsele și serviciile adăugate sunt verificate automat pentru verificarea conformității cu regulile de publicare pe portal.
Puteți adăuga produse și servicii:
- Dând click pe link-ul Adaugă 5 produse sau 1 serviciu.
- Faceți clic pe butonul Adaugă produse sau servicii.
Se va deschide o nouă filă cu fereastra "Articol nou", în care trebuie să completați câmpurile și să faceți clic pe Salvare poziție. Citiți mai multe în documentul "Gestionarea produselor și serviciilor în cabinetul companiei".
- Faceți clic pe butonul Import poziții.
Se va deschide o nouă filă cu fereastra Import poziții, în care puteți încărca rapid articole de mărfuri și servicii ale firmei dumneavoastră pe site-ul și portalul dumneavoastră. Citiți mai multe în documentele "Import poziții in XLS(X) și CSV format".
Adăugarea unei metode de plată
Făcând clic pe linkul sau pe butonul Configurare plată se deschide o nouă filă cu fereastra "Metode de plată", unde trebuie să adăugați cel puțin o metodă de plată. Puteți găsi mai multe detalii în documentul "Metode de plată".
Adăugarea unei metode de livrare
Dacă faceți clic pe link sau pe butonul "Configure livrare" se deschide o nouă filă cu fereastra "Metode de livrare", unde ar trebui să adăugați cel puțin o metodă de livrare. Citiți mai multe informații în documentul "Metode de livrare".
Vă rugăm să rețineți: dacă ați adăugat un serviciu, butonul și linkul se vor schimba în Adăugare adresă, care, atunci când se face clic pe el, deschide o nouă filă cu secțiunea "Setări/Companie". Aici trebuie să introduceți adresa poștală a companiei dvs. în blocul "Locație". Puteți citi mai multe despre acest lucru în documentul " Companie".