Adăugarea unei prezentări sau document vă permite să afișați pe site-ul companiei voastre informațiile suplimentare necesare despre produsele și serviciile companiei voastre. Documentul va fi publicat și va putea fi descărcat de pe site-ul companiei voastre în format de fișier.
Atenție! Documentele vor fi afișate pe pagina principală a site-ului numai dacă ați activat caseta "Prezentări și documente" din secțiunea "Administrare site - Menu și antete".
Lista prezentărilor și documentelor
Documentele se afișează într-o listă. Lista tuturor documentelor poate fi vizualizată în secțiunea "Administrare site - Prezentări".
Pe linia documentului se afișează:
- Caseta de selectare:permite selectarea tuturor documentelor (20 de elemente) sau selectarea anumitor documente și aplicarea unei singure acțiuni pentru acestea.
- Pictogramă document: pictograma care afișează formatul documentului adăugat.
- Denumirea documentului: denumirea completă a documentului.
- Etichete setate pentru document: toate etichetele care au fost atribuite documentului, precum și opțiunea de a adăuga propria etichetă făcând clic pe simbolul plus.
- Vizibilitatea documentului: starea acestuia - publicat sau ascuns.
- Modificare: timpul în care documentul a fost creat sau modificat ultima dată.
- Butonul Editare: permite editarea documentului.
- Butonul Eliminare: permite eliminarea documentului.
Cerințele pentru documente
Înainte de a adăuga prezentarea sau documentul:
- Stabiliți denumirea fiecărui document care corespunde conținutului său. Denumirea documentului va fi afișată vizitatorilor site-ului companiei voastre.
- Fișierul trebuie să aibă extensia ".ppt", ".pdf", ".doc", ".odp", ".odt", ".xls" sau ".xlsx".
- Dimensiunea fișierului nu trebuie să depășească 10Mb.
Notă. Puteți publica pe site diferite cantități de documente pentru diferite pachete de servicii.
Administrarea documentelor
Pentru a edita documentul, dați clic pe butonul Editare (creion) de lângă documentul dorit din listă. Va fi afișată pagina cu datele care urmează să fie editate. După ce au fost efectuate modificările, apăsați butonul Salvare modificări
Pentru a elimina documentul, apăsați butonul Eliminare (coș) de lângă documentul dorit din listă. Documentul va fi eliminat din listă. Va fi afișat un mesaj însoțit de linkul Restabilire.
Pagina documentului
Pentru afișarea informațiilor detaliate despre document, faceți clic pe denumirea documentului - acesta va fi afișat pe pagina nouă.
În partea de sus a paginii va fi afișat butonul Salvare modificări
În partea centrală sunt afișate informațiile de bază ale documentului: denumirea documentului, fișierul documentului. În partea dreaptă se află blocurile: Vizibilitate și Etichete. În partea de jos sunt afișate butoanele Salvare modificări și Eliminare document
Informații principale
Acest bloc afișează câmpuri cu informații de bază despre document:
- Denumirea — denumirea documentului sau a prezentării.
- Prezentare sau document — încărcarea documentului.
Visibilitate
Toate documentele adăugate pot avea vizibilitate diferită, adică să se afișeze sau nu pe site.
- Publicat - înseamnă că documentul a fost publicat, adică poate fi văzut pe site
- Ascuns - documentul este ascuns și nu este afișat pe site. În viitor, poate fi publicat.
Etichetele documentului
Puteți adăuga etichete la documente în funcție de subiectul acestora. De exemplu, dacă documentul se referă la prelucrarea lemnului și vânzarea produselor din lemn, adăugați etichetele "prelucrare lemn" și "vânzare lemn". Etichetele adăugate la aceste documente vor fi afișate sub document, în listă.
Pentru adăugarea etichetei, apăsați simbolul «plus» de sub denumirea documentului din listă. Va apărea o listă de etichete cu câmp pentru introducerea etichetei noi și un buton Adăugare etichetă.
Pentru șterge o etichetă, mutați cursorul mouse-ului pe eticheta respectivă și dați clic pe crucea roșie de lângă denumirea etichetei. Eticheta va fi ștearsă.
Filtre și căutare
În partea de sus a listei este afișată o listă drop-down de filtre, și câmpul de căutare.
Pentru căutarea unui document, introduceți orice cuvânt din denumirea documentului în câmpul de căutare. După introducerea primelor trei caractere, se va afișa lista de documente corespunzătoare.
Pentru filtrarea listei de documente, extindeți lista de filtre și selectați filtrul dorit. Tipuri de filtre ale documentelor:
- Vizibilitate: filtrul afișează opțiuni pentru documente publicate, programate și ascunse.
- Etichete: afișează toate etichetele care au fost atribuite documentelor.
Lucrul cu filele noi
Dacă există mai multe tipuri de filtre, lista va fi filtrată în funcție de toți parametrii introduși, iar în bara de file va fi deschisă o filă nouă care corespunde filtrelor aplicate. Dacă acest filtru va fi utilizat în viitor, fila poate fi Salvată și i se poate da un nume.
Dacă salvați fila generată prin apăsarea butonului Salvare și apoi ștergeți orice parametru al filtrului, se va crea o nouă filă cu acest nou filtru.
Pentru a șterge sau a edita numele unei file, mutați mouse-ul la denumirea respectivă și faceți clic pe săgeată. Se va deschide o listă cu comenzile Eliminare și Editare.
În timpul editării, puteți schimba denumirea filei. După ce introduceți denumirea nouă, apăsați tasta Enter.
Când fila va fi ștearsă, aceasta va fi scoasă din bara de file. Se va afișa un mesaj pop-up despre ștergere; dacă este necesar, aceasta poate fi Restaurată cu ajutorul linkului din mesaj.
Sortarea coloanelor din listă
În tabel, funcția de sortare a paginilor îndeplinesc titlurile coloanelor cu săgeți.
Sortarea în tabel este posibilă pentru toate coloanele. Pentru a sorta lista în ordine înainte sau înapoi, faceți clic pe titlul cu săgeți. În mod implicit, fiecare antet este afișat cu 2 săgeți orientate diferit. În această poziție, documentele sunt afișate în ordine de adăugare. Pentru a sorta documentele în ordine crescătoare, apăsați o dată pe săgeți — va fi afișată săgeata în sus și va avea loc sortarea ascendentă. Al doilea clic pe săgeată afișează sortarea în ordine descrescătoare și săgeata se va schimba în săgeată descrescătoare. A treia apăsare pe săgeată va reveni la afișarea implicită atunci când elementele sunt aranjate în ordine de adăugare.
Acțiuni de grup cu documentele
Când bifați caseta pentru a selecta un document sau un grup de documente, va apărea o listă drop-down - Acțiuni pentru x documente, în care puteți selecta și aplica acțiunile necesare.
- Publicare — documentul este disponibil pentru public și este publicat pe site
- Ascunde — documentele vor fi ascunse pentru vizitatori și vor apărea doar în contul companiei.
- Adăugare etichetă -— adăugarea etichete noi sau selectarea din etichetele existente pentru toate documentele.
- Eliminare etichetă — eliminarea etichetei existente pentru un document sau un grup de documente.
- Șterge — ștergerea documentului, acesta poate fi restaurat din mesajul apărut imediat după ștergere.
Adăugarea documentului nou
Puteți adăuga un nou document prin apăsarea butonului Adăugare document. Va fi afișată o pagină cu câmpuri goale.
În momentul creării documentului nou, trebuie să completați câmpurile:
- Denumirea: introduceți o denumire clară. Când adăugați un document nou, încercați să dați acestora o denumire clară pentru vizitatorii site-ului
- Document: selectați documentul care urmează să fie adăugat din spațiul de stocare local. Atenție! Nu uitați să respectați cerințele cu privire la documente.
- Setați Vizibilitatea.
Atenție! În mod implicit, noul document are activat opțiunea «Publicat». Dacă nu doriți să-l publicați acum din anumite motive, schimbați comutatorul în «Ascuns» și salvați modificările. Documentul va primi starea «Draft». - Adăugați Etichete, dacă este necesar. Aceste etichete vor fi afișate lângă denumirea documentului din listă. Cu ajutorul acestor etichete puteți găsi cu ușurință documentele necesare cu același subiect.
După ce au fost introduse toate datele, apăsați butonul Salvare document. Documentul va apărea în listă și, dacă este vizibil, va fi afișat pe site-ul companiei voastre.