În secțiunea „Setări - Documente de înregistrare” puteți încărca o copie a certificatului de înregistrare de stat al companiei dvs. pentru a obține indicatorul „Disponibilitatea documentelor” și a completa „Datele companiei” în scopul facturării comenzilor.
Introduceți toate datele necesare privind înregistrarea companiei, încărcați copiile documentelor și faceți click pe Salvați modificările. Documentele vor fi trimise spre verificare de către administrația marketplace-ului.
Blocul «Documente de înregistrare»
Denumirea completă: denumirea companiei dvs. așa cum apare în certificatul de înregistrare de stat. Această denumire va fi asociată cu produsele și serviciile pe care le oferiți și va apărea, de asemenea, în catalogul de produse și servicii.
Adresa: adresa companiei, conform documentelor de înregistrare.
Autoritatea de înregistrare: indicați autoritatea care a înregistrat compania.
Data de înregistrare a companiei: data la care a fost înregistrată compania.
Imaginile documentelor scanate: pentru a atașa copiile documentelor trebuie să apăsați butonul Încărcați fișierul și să selectați un fișier din memoria locală sau din rețea.
Atenție! Sunt acceptate doar copii scanate a documentelor originale de înregistrare color. Imaginea trebuie să fie în format jpg, png sau gif. Dimensiunea imaginii nu trebuie să depășească 1 MB. Dacă nu există un original tipărit, puteți atașa o captură de ecran sau o versiune electronică. În acest caz, este necesară și o fotografie a primei pagini a pașaportului dvs.
Stegulețul "Expedierea facturii pentru plată": trebuie să setați acest steguleț dacă intenționați să trimiteți o factură în format PDF pe e-mail clienților care au plasat o comandă prin intermediul coșului de cumpărături.
Atenție! La configurarea trimiterii facturii, câmpul "Nume" este marcat automat ca un câmp suplimentar obligatoriu în coșul de cumpărături. Pentru a nu trimite factura, trebuie să îl debifați. Pentru a face acest lucru, accesați secțiunea "Setări - Magazin online" și debifați câmpul "Nume".
Rețineți: pentru a trimite factura, trebuie completate toate detaliile companiei, în caz contrar factura nu va fi trimisă chiar dacă este activată această condiție.
Blocul «Datele bancare a companiei»
În acest câmp trebuie să introduceți datelor bancare ale companiei, care vor fi folosite pentru facturarea comenzilor clienților plasate prin intermediul coșului de cumpărături sau create în contul companiei.
Denumirea completă: denumirea companiei, conform documentelor de înregistrare.
Codul de înregistrare al companiei: indicați codul.
Telefon/fax: introduceți numărul de telefon sau fax al companiei în format internațional.
Adresa juridică: adresa companiei, conform documentelor de înregistrare.
IBAN: indicați numărul contului
Banca: denumirea completă a băncii unde este deschis contul companiei
Contul curent bancar.
Introduceți datele și faceți click pe Salvați modificările în partea de jos a paginii sau în colțul din dreapta sus al ferestrei.
Lucrăm constant la îmbunătățirea marketplace-ului și am dori să auzim părerea dvs. Vă rugăm să răspundeți la 4 întrebări despre experiența dumneavoastră pe Vendigo.ro.