Codul promoțional este o combinație de caractere care vă oferă dreptul de a achiziționa un produs sau un serviciu în condiții speciale, de exemplu, o reducere pentru un anumit produs sau pentru întreaga sumă a comenzii. Spre deosebire de reducerile la produse care sunt vizibile pentru toți vizitatorii site-ului și marketplace-ului, codul promoțional poate fi folosit doar de cei care au primit acest cod de la vânzător.
Puteți crea un cod promoțional pe care să îl trimiteți clienților dvs., iar clienții pot introduce codurile promoționale primite în coșul de cumpărături și pot primi reduceri la comenzile lor. Puteți aplica un cod promoțional în coșul de cumpărături pe versiunile desktop și mobil ale site-ului dvs. web și pe marketplace.
Codul promoțional este o modalitate suplimentară de a vă promova produsele și puteți decide singur ce restricții să stabiliți, cum și cui să oferiți reduceri folosind un cod promoțional.
Puteți distribui codul promoțional clienților în orice mod convenabil, de exemplu, prin intermediul notificărilor pe e-mail sau prin intermediul rețelelor sociale. Pe Marketplace sunt disponibile aplicațiile "Simple Email Campaigns" și "SendPulse Web Push", pe care le puteți utiliza pentru a trimite coduri promoționale clienților dvs. Puteți crea coduri promoționale cu numele dvs. (de exemplu, springsale19) sau puteți genera coduri promoționale aleatorii. Reducerile cu un cod promoțional pot fi fie în termeni procentuali (de exemplu, 5%), fie în termeni monetari (de exemplu, 50 RON).
Rețineți: codul promoțional este disponibil numai pentru bunuri în moneda națională sau dacă aveți activată aplicația de conversie valutară. În cazul în care produsul din comandă vine cu un cadou, prețul acestuia trebuie să fie indicat și în moneda națională.
Pentru a lucra cu promoțiile și codurile promoționale, accesați secțiunea "Produse și servicii - Promoții și coduri promoționale" din Contul companiei. Va apărea un tabel cu o listă a tuturor promoțiilor create de companie.
Crearea unei noi promoții
Pentru aceasta, pe pagina Promoții și coduri promoționale, faceți click pe butonul Adăugați o promoție din colțul din stânga sus. În fereastra Promoție nouă, completați câmpurile necesare și faceți click pe Salvați modificările.
Când actualizați informațiile despre produs, trebuie să debifați caseta care este responsabilă pentru reducere. Dacă setați manual reducerea, atunci când actualizați datele cu o casetă de selectare activată, reducerea este resetată.
Pagina promoției
Pentru a afișa informații detaliate despre promoție, faceți click pe denumirea acesteia - se va afișa pagina cu detalii despre promoție. În partea de sus a paginii, veți vedea butonul Opriți promoția sau Porniți promoția (în funcție de statutul acesteia).
Informații de bază
Blocul afișează câmpurile cu informații de bază:
- Denumirea promoției - denumirea ofertei trebuie să fie unică.
- Tipul acțiunii - în prezent, este disponibil doar tipul Cod promoțional.
- Reducere - specificați valoarea reducerii și tipul acesteia: în termeni monetari sau sub formă de procent.
- Cod promoțional - introduceți codul promoțional sau faceți click pe Generați pentru a crea un set aleatoriu de caractere pentru codul promoțional. Puteți introduce orice caractere. Codul promoțional introdus trebuie să fie unic.
-
Promoția este valabilă pentru - selectați produsele pentru care este valabil codul promoțional: toate produsele, grupuri de produse sau produse individuale.
Dacă este setat ca codul promoțional să fie valabil pentru toate produsele din grup (cu excepția reducerilor și a prețurilor cu ridicata) și produsul principal îndeplinește criteriile pentru codul promoțional, dar acest produs are o reducere sau un preț cu ridicata sau un preț într-o monedă, codul promoțional nu va fi aplicat.
Restricții de utilizare
În acest bloc sunt indicate restricțiile din cadrul promoției:
- Limitarea numărului total de utilizări ale codului promoțional - bifați această casetă dacă doriți să stabiliți un număr maxim de utilizări ale codului promoțional și introduceți numărul în câmpul care apare. După ce se atinge numărul specificat de utilizări, promoția va trece automat la starea "Încheiată", iar codul promoțional din coșul de cumpărături nu va mai fi aplicat.
- Reducerea este valabilă pentru o sumă minimă a comenzii - bifați această casetă dacă reducerea ar trebui să fie valabilă pentru o anumită sumă minimă a comenzii și introduceți suma minimă în câmpul care apare. Codul promoțional nu va fi aplicat la comenzile sub suma stabilită.
- Nu aplicați codul promoțional la produsele cu o reducere existentă - bifați această casetă pentru a evita ca codul promoțional să aplice o reducere la produsele care au deja o reducere. Stegulețul este selectat în mod implicit.
- Nu aplicați codul promoțional pentru prețurile cu ridicata caseta de selectare - selectați această casetă pentru a evita ca codul promoțional să aplice o reducere la produsele achiziționate la prețuri cu ridicata. În mod implicit, stegulețul este selectat.
- Perioada de valabilitate a promoției - setați data la care începe promoția. Rețineți că nu puteți seta data de începere mai devreme decât data curentă. Dacă este selectată caseta de selectare Stabiliți data de sfârșit, puteți seta data de sfârșit. Dacă setați o dată de sfârșit, promoția va trece automat la statutul Încheiată după ce se termină, iar codul promoțional din coșul de cumpărături nu va mai fi aplicat. Dacă data de începere a promoției este setată în viitor, promoția va primi automat statutul "Programată".
- Setați data de încheiere - bifați această casetă de verificare pentru a specifica data de finalizare a promoției. În caz contrar, campania va fi nelimitată.
Rezumat și statistici de utilizare
În partea dreaptă a ferestrei, puteți vedea blocurile Rezumat și Statistici de utilizare.
Blocul Rezumat conține toate setările curente ale promoției.
Blocul "Statistici de utilizare" afișează statisticile privind utilizarea promoției de către clienți.