Fișierul importat nu se încarcă. De ce?
Cauzele posibile ale erorilor la încărcarea unui fișier de import sunt enumerate mai jos:
Categoria nu este la ultimul nivel
O cauză frecventă a eșuării încărcării fișierelor de import este faptul că acesta conține o referință la o categoria care nu este ultimul nivel din coloana "category_url". Exemplu:
Pentru un produs din fișierul de import, trebuie să specificați categoria "'Produse de larg consum›Tehnică audio, video, foto›Echipamente audio›Căști și microfoane". Dacă în loc de această categorie, specificați categoria "Produse de larg consum›Tehnică audio, video, foto›Echipamente audio", eroarea "Din cauza unor erori în descrierea grupului, grupul va fi ignorat..." va fi afișată automat la încărcarea fișierului pe site.
Fișierul de import nu este disponibil
Fișierul de import se află într-un folder protejat (sub o parolă) sau site-ul de pe care se încarcă fișierul este temporar indisponibil (fișierul nu este disponibil, nu poate fi deschis, site-ul nu este disponibil, nu poate fi deschis).
Șablonul vechi al fișierului importat
Șablonul fișierului importat este învechit, completat incorect (nu sunt completate toate câmpurile obligatorii) sau nu a fost preluat de pe site-ul nostru.
Câmpurile obligatorii nu sunt completate
Atunci când se importă atât din YML, cât și din XLS, există câmpuri obligatorii a căror completitudine trebuie verificată.
Probleme cu link-urile de imagine
Nu există link-uri către imagini în fișier, resursa în care se află imaginile nu este disponibilă. Dacă imaginile nu sunt încărcate pe site-ul dvs. web, trebuie să verificați fișierul de import - verificați corectitudinea link-urilor către imaginile din fișier (urmați link-ul pentru a vă asigura că imaginea este disponibilă).
Notă: după încărcarea fișierului de import, este posibil ca imaginile să nu fie afișate imediat pe site, deoarece acestea au o coadă separată pentru încărcare - imaginile au nevoie de ceva timp (câteva minute) pentru a se încărca.
Cum pot șterge toate articolele, dacă sunt foarte multe?
Dacă trebuie să ștergeți toate elementele, algoritmul este următorul:
- Exportați un produs.
- Importați fișierul rezultat cu setarea "Produsele care nu se află în fișier - Ștergeți" - activă.
- Ștergeți manual fișierul unic importat.
Mai multe informații despre importul de XLS
Informații suplimentare privind exportul
Cum se pot restabili grupurile de produse șterse?
Dacă grupurile de produse au fost șterse, nu este posibilă restaurarea lor. Puteți crea noi grupuri de produse și puteți restabili produsele în acestea folosind un fișier de rezervă (de restaurare). Descărcați fișierul de rezervă (butonul Copie de rezervă a elementelor din secțiunea Management de produse și servicii), pe care trebuie să îl utilizați pentru a efectua următoarele acțiuni:
Pentru grupurile șterse:
a) pe o a doua pagină, transferați ("cut and paste") valorile din coloana "Group_number" în coloana "Group_id";
b) transferați ("cut and paste") valorile din coloana "Număr_părinte" în coloana "ID_părinte".
Pentru produsele care au fost plasate în grupe eliminate:
Se transferă "Număr_grup" (cut and paste) în "ID_grup" (pe prima pagină).
În continuare, trebuie să salvați fișierul și să îl încărcați cu setările "Actualizare forțată" și "Produsele care nu se află în fișier - Ștergeți" activate.
Atenție! Dacă efectuați această procedură pentru un grup care nu a fost eliminat, grupul va fi duplicat.
Cum se detașează ID-ul produsului?
Pentru a dezactiva un identificator, trebuie să:
- Exportați produsul în format XLS.
- Ștergeți valoarea din coloana "ID_produs" (Important!!! NU trebuie ID_unic).
- Importați fișierul editat forțat.
- Indicați "ID_produse" pentru articol.
-
Importați forțat.
După ce urmați instrucțiunile, articolelor selectate li se vor atribui noi identificatori specificați de client.
La re-import, cum se pot încărca toate produsele noi în grupul de bază și apoi să le distribuiți manual?
Atunci când se efectuează importul, trebuie să debifați opțiunea "Doar actualizare:" - "Grup". Toate produsele noi vor fi plasate în grupul de bază, iar produsele vechi vor fi actualizate și vor rămâne în grupurile lor.
Care sunt restricțiile privind dimensiunea fișierului de import care urmează să fie încărcat?
Nu este posibil să măriți dimensiunea maximă a fișierului de import care trebuie încărcat. Această limitare este utilizată în scopul stabilității sistemului și a contului personal.
În cazul în care fișierul de import conține un număr mare de produse și ocupă o cantitate mare de memorie, acesta poate fi importat într-o formă comprimată pentru a accelera încărcarea pe server. Se acceptă importul arhivelor de fișiere în format ZIP și GZIP. La import, fișierul va fi dezarhivat automat pe partea serverului.
Cum pot atașa un filigran la imagini în timpul importului?
Atenție: filigranul este atașat imaginii atunci când aceasta este încărcată pe serverul marketplace-ului, iar dimensiunea imaginii trebuie să fie mai mare de 200x200 pixeli.
Atunci când actualizați produsele prin import, inclusiv actualizările forțate, imaginile nu sunt reîncărcate.
Cel mai bun mod de a rezolva situația este următorul scenariu:
1. Exportați produsele în format *, xlsx.
2. Copiați fișierul de export în alt dosar, astfel încât să existe două fișiere.
3. În cel de-al doilea fișier, puneți orice imagine la produse.
4. Importați cu al doilea fișier, cu imagini temporare, în setările de import specificați "Forțați actualizarea". Toate imaginile produselor sunt înlocuite cu imagini noi, temporare.
5. Forțați importul cu primul fișier (în care se află imaginile originale).
Imaginile "corecte" sunt reîncărcate și primesc un filigran actualizat.
Rețineți: este necesar ca elementul "Filigran pe imagini - Afișare" să fie bifat în secțiunea " Managementul site-ului > Designul site-ului > Setări avansate de design".
Cum se împarte un link yml de import în mai multe părți?
Dimensiunea recomandată a unui fișier yml este de până la 180 MB.
Pentru fișiere mai mari, trebuie să împărțiți link-ul yml în mai multe părți:
- Descărcați aplicația https://www.sublimetext.com/ și instalați-o.
- Calculați în câte părți trebuie să împărțiți fișierul, astfel încât fiecare fișier să aibă dimensiunea potrivită. De exemplu: dacă fișierul are 320 MB, trebuie să îl împărțiți în două părți.
- Creați numărul necesar de fișiere în SublimeText.
- Copiați antetul din fișierul curent în fiecare fișier:
-
De exemplu:
header
<yml_catalogue date="2018-07-17 02:23"><shop><name>Alp</name><company>Alp</company><url>alp.com.ua</url><currencies><currencies><currency id="RO" rate="1"/></currencies></currencies><categories><category><category id="125">Wetsuits</category></categories><offers>.
partea de jos (footer)
</offers></shop></yml_catalogue> - În fiecare fișier, inserați părțile copiate cu informațiile despre produse din fișierul sursă între "header" și "footer". Aceste părți trebuie să înceapă cu <offer id=...> și să se încheie cu </offer>.
- Salvați fișierele în format yml.
- Încărcați fișierele salvate conform instrucțiunilor.
Ce trebuie făcut dacă link-ul de import YML sau XML este mai mare decât dimensiunea recomandată?
În acest videoclip*, veți învăța cum să împărțiți un link de import YML sau XML dacă fișierul este mai mare decât dimensiunea recomandată (mai mult de 180 MB).
A se citi și:
- Cum să importați produse/servicii
- Exportul de produse și grupuri de produse
- Importați elemente prin Excel-format de fișier XLS(X) și CSV