Cum se procesează o comandă
Toate comenzile sunt primite de către vânzător în secțiunea „Comenzi” al contului companiei.
Statusurile comenzilor
În timpul procesului de executare a comenzii, statusurile acesteia se modifică în funcție de starea comenzii.
- Nouă - comanda a fost plasată și vânzătorul trebuie să o proceseze;
- Plătită - comanda a fost plătită de către cumpărător;
- Acceptată - comanda a fost acceptată și este în curs de procesare de către vânzător;
- Finalizată - comanda a fost efectuată de către vânzător;
- Anulată - comanda a fost anulată la inițiativa vânzătorului sau a cumpărătorului.
Puteți, de asemenea, să vă creați propriul status.
În cazul în care comanda este anulată în una dintre etape, modificați statusul acesteia în Anulată și specificați motivul. Clientul va primi o notificare cu privire la anularea comenzii.
Standarde de procesare a comenzilor
După primirea comenzii, contactați cumpărătorul cât mai curând posibil.
De regulă - până la 2 ore din momentul în care a fost plasată comanda.
În cazul în care comanda a fost primită seara sau noaptea, contactați clientul în termen de 24 de ore*.
*în funcție de programul de lucru al magazinului
Dacă nu puteți contacta cumpărătorul din prima dată, lăsați-i un mesaj pe messenger sau sunați-l din nou mai târziu.
Dacă este necesar, contactați clientul pentru:
- a confirma disponibilitatea produselor,
- a conveni detaliile comenzii,
- a clarifica modalitatea de livrare sau de plată,
- a verifica datele pentru expediere
În cazul în care produsul nu este în stoc, notificați clientul, informați-l cu privire la termenul de livrare sau oferiți o alternativă.
Dacă clientul refuză, anulați comanda selectând opțiunea „Stoc epuizat”.
Lucrăm constant la îmbunătățirea marketplace-ului și am dori să auzim părerea dvs. Vă rugăm să răspundeți la 4 întrebări despre experiența dumneavoastră pe Vendigo.ro.