Utilizatorul are posibilitatea de a adăuga propriul status al comenzii. După ce faceți click pe butonul Managementul statusurilor din partea de sus a ferestrei, se afișează o fereastră aparentă în care se pot gestiona statusurile de utilizator.
După ce faceți click pe link-ul punctat Adăugați un Adăugați statusul, în fereastră se afișează un câmp pentru introducerea denumirii noului status, de exemplu, „În așteptarea expedierii de la depozit”.
Introduceți denumirea statusului și faceți click pe butonul Salvați. Noul status personalizat va fi afișat atunci când veți selecta filtrul Status și în acțiunea de grup Schimbați statusul.
Rețineți: dacă la crearea unui status personalizat a fost bifat butonul Creați o filă, atunci când statusul va fi salvat, se va crea imediat o filă cu filtre pentru noul status.
Pentru a edita un status, faceți click pe butonul Editați (creion) din dreptul statusului respectiv. Câmpul cu denumirea statusului va deveni disponibil pentru editare.
Pentru a șterge un status, faceți click pe butonul Ștergeți (coș de gunoi) din dreptul statusului. În fereastra Managementul a statusurilor se va afișa un mesaj de avertizare care vă va atenționa că comanda a fost transferată către un alt status. Pentru a continua, confirmați ștergerea statusului.
Lucrăm constant la îmbunătățirea marketplace-ului și am dori să auzim părerea dvs. Vă rugăm să răspundeți la 4 întrebări despre experiența dumneavoastră pe Vendigo.ro.