Pentru a atrage mai mulți vizitatori pe site-ul dvs., pentru a prezenta produsele și serviciile dvs. unui public cât mai larg, în majoritatea cazurilor, trebuie să efectuați o optimizare de înaltă calitate a site-ului companiei dvs. pentru motoarele de căutare. Optimizarea pentru motoarele de căutare este denumită prin termenul „SEO”, care înseamnă Search Engine Optimisation.
Am creat o secțiune separată în Contul companiei, numită Instrumente pentru webmasteri și SEO, pentru a gestiona setările SEO. Pentru a configura corect toți parametrii manual, trebuie să cunoașteți elementele de bază ale optimizării pentru motoarele de căutare - trebuie să cunoașteți algoritmii de promovare a site-ului dvs. în motoarele de căutare și să fiți capabili să îi utilizați. Cu toate acestea, știind că nu toți antreprenorii de pe internet sunt cunoscători într-aceste domenii, ne-am ocupat în prealabil de stabilirea setărilor SEO optime pentru site-ul dvs.
Rețineți! Secțiunea este afișată dacă este activată opțiunea suplimentară Setări SEO. Pentru mai multe informații, consultați documentul „Aplicație suplimentară Setări SEO".
Atenție! Această secțiune vă permite să reglați cu precizie SEO pentru site-ul dvs. dar, dacă nu sunteți un profesionist SEO, vă recomandăm să lăsați neschimbate toate setările standard activate în mod implicit. În acest caz, vă putem garanta că nu vor exista erori grave în optimizarea pentru motoarele de căutare și garantăm indexarea de înaltă calitate a site-ului dvs. în motoarele de căutare.
Descrierea funcțiilor din secțiunea „Instrumente pentru webmasteri și SEO”
În această secțiune a Contului companiei, veți găsi tot ceea ce are nevoie un specialist în internet pentru a diagnostica, analiza și îmbunătăți optimizarea site-ului dvs. pentru motoarele de căutare.
Setări pentru Meta tag-uri (etichete meta)
Acest modul vă permite să modificați modelele de metaetichete configurate automat pentru paginile site-ului: titluri, descrieri, cuvinte cheie, precum și să adaptați morfologic cuvintele cheie și să le înlocuiți automat cu principalele elemente SEO ale paginilor. Dacă o companie utilizează setările standard selectate de specialiștii SEO ai marketplace-ului, putem garanta că totul este configurat corect.
Pentru mai multe detalii, consultați documentul „Setări pentru Meta tag-uri”.
Instrumente pentru webmasteri (Google Search Console)
Utilizați serviciile Google pentru a depista eventualele erori, a analiza indexarea site-ului și interogările de căutare pentru a îmbunătăți calitatea site-ului dvs. și a-l optimiza pentru motoarele de căutare. Pentru mai multe informații, consultați documentul "Instrumente pentru webmasteri".
Sitemap și robots.txt
Sitemap-ul conține o listă completă a secțiunilor, grupurilor de produse și a tuturor paginilor disponibile pe site. Harta site-ului este generată automat și este disponibilă pe acest link. În mod implicit, acest fișier nu poate fi editat.
Fișierul „robots.txt” este un fișier text situat în folderul rădăcină al site-ului companiei. Acesta conține instrucțiuni speciale („orientări”) pentru crawlerele motoarelor de căutare. Aceste instrucțiuni pot interzice indexarea anumitor secțiuni sau pagini de pe site.
Pentru companiile care au conectat un domeniu extern, cum ar fi Company.com, este posibil să se facă modificări la fișierul robots.txt.
Atenție! Modificarea fișierului „robots.txt” poate duce la indexarea incorectă a site-ului dvs. de către motoarele de căutare. Înainte de a efectua modificări ale fișierului, consultați mai întâi un specialist SEO. Pentru mai multe detalii, consultați documentul "Sitemap și robots.txt".
Linkuri încrucișate și oglinzile site-ului
Linkuri încrucișate
Setarea Linkuri încrucișate recunoaște mențiunile grupurilor de produse care apar în textele site-ului dvs. (în descrierile produselor, articole, știri și alte pagini) și adaugă automat linkuri către aceste denumiri pentru a ajunge la grupul de produse specificat. Modificările vor fi reflectate în textele site-ului dvs. în termen de 24 de ore de la activarea acestei setări.
Oglinda site-ului
Dacă aveți mai multe site-uri pe piața Prom.ua, al căror conținut coincide parțial sau complet, puteți specifica site-ul principal (de bază) în această setare pentru a evita eventualele probleme cu emiterea rezultatelor căutării pentru produsele dvs. în motoarele de căutare.
Erori la configurarea modulului SEO și recomandări pentru funcționarea corectă a acestuia
Setări de paginare
Paginarea este numerotarea ordinală a paginilor site-ului web, care este de obicei situată în partea de sus sau de jos a paginii. Este utilizată în principal pe paginile grupurilor pentru a împărți cantități mari de informații.
Alegeți cea mai potrivită opțiune pentru setările de paginare prin specificarea
- ce pagini vor fi indexate de motorul de căutare;
- paginile care vor fi marcate ca fiind canonice.
Opțiuni de paginare
Opțiunea 1:
(utilizată în mod implicit)
Toate paginile paginării sunt disponibile pentru explorarea și indexarea de către motoarele de căutare, dar numai prima pagină este listată ca fiind canonică.
Opțiunea 2:
Toate paginile paginării sunt disponibile pentru explorare și indexare de către motoarele de căutare. Fiecare pagină este canonică. Astfel, toate paginile au canonic îndreptat către ele.
Opțiunea 3:
Prima pagină este pagina canonică. Paginile paginate sunt disponibile pentru căutare prin crawlere, dar nu sunt adăugate la indexul motoarelor de căutare. Crawlerele motoarelor de căutare pot accesa linkurile de pe paginile paginate. Pagina canonică nu este marcată nicăieri, cu excepția primei pagini.
Opțiunea 4:
Paginile paginate sunt disponibile pentru căutare, dar numai prima pagină va fi adăugată în indexul motorului de căutare, deoarece pe toate paginile paginate, canonica indică prima pagină.
Opțiunea 5:
Toate paginile paginării sunt disponibile pentru căutare și indexare de către motoarele de căutare, dar numai prima pagină este listată ca pagină canonică. Next/Prev nu este utilizată.
Opțiunea 6:
Paginile paginării sunt disponibile pentru căutare, dar numai prima pagină va fi adăugată în indexul motorului de căutare, deoarece pe toate paginile paginării canonical-ul indică prima pagină. Next/Prev nu este utilizat.
Lucrăm constant la îmbunătățirea marketplace-ului și am dori să auzim părerea dvs. Vă rugăm să răspundeți la 4 întrebări despre experiența dumneavoastră pe Vendigo.ro.