Mai jos sunt prezentate greșelile care sunt adesea făcute la configurarea modulului SEO. Vă rugăm să urmați recomandările enumerate aici pentru a preveni scăderea eficienței site-ului companiei dvs.
Același text de titlu (title) și descriere (description) a paginilor
Asigurați-vă că adăugați texte diferite pentru titlul și descrierea paginilor dvs. Același text nu vă va oferi un avantaj suplimentar în motoarele de căutare. Rețineți întotdeauna că textul descrierii este utilizat de motoarele de căutare pentru a le spune utilizatorilor de ce ar trebui să facă click pe un link și să meargă la pagina dvs. Titlul paginii trebuie să fie captivant, iar descrierea trebuie să convingă. Textul descrierii nu ar trebui să repete niciodată titlul paginii.
Apel la acțiune în titlu (Title)
Nu începeți titlurile paginilor cu cuvinte care cheamă clienții la acțiune, de exemplu: „cumpărați”, «alegeți», «comandați» etc. Începerea unei oferte cu astfel de cuvinte (inclusiv în Titlu) este nefirească din punct de vedere lingvistic. Motoarele de căutare pot reduce rezultatele căutării unui site și/sau a unei pagini care conține astfel de titluri. De asemenea, nu este de dorit să se utilizeze astfel de cuvinte la începutul descrierii oricărei pagini. Cuvintele care îndeamnă clienții la acțiune pot fi utilizate în descrierea produsului în sine, precum și în textul titlului. Un exemplu de utilizare corectă a unor astfel de cuvinte: „Set de ceai - cumpărați în București la cel mai bun preț din magazinul Cești și Ceainice”.
Titlu (Title) sau descriere (Description) neclară a paginii
Încercați să adăugați paginilor dvs. numai titluri și descrieri informative. În Titlul paginii principale, vă recomandăm să adăugați activitatea principală a companiei sau numele principalului tip de produse pe care le vindeți. În Descriere, vă recomandăm să indicați avantajele de a comanda/cumpăra de la compania dvs. De exemplu: nu vă recomandăm să scrieți „Magazin online în Iași”, ci să adăugați următorul text: „Magazin online de piese electronice în Iași”.
Litere majuscule în loc de litere minuscule
Nu utilizați cuvinte cu majuscule (în majuscule cu CAPS LOCK) acolo unde nu este necesar. Atât în titlu, cât și în descrierea paginilor dvs., scrieți cuvintele cu majusculă numai atunci când acestea încep cu o literă mare în corpul textului. Dacă scrieți un cuvânt cu majusculă în textul simplu, faceți același lucru și în modulul SEO; dacă îl scrieți cu minusculă, scrieți-l cu minusculă în modulul SEO. Notă: „Regula ortografică normală” se aplică și abrevierilor; nu trebuie să scrieți abrevierile cu minuscule.
Recomandare: utilizați elemente HTML suplimentare potrivite
În titlu și descriere, puteți utiliza, de asemenea, caractere HTML adiționale sau speciale din tabelul de caractere Uncode care sunt potrivite și atrăgătoare. Puteți utiliza asteriscuri, inimi, simbolul telefonului sau al avionului - toate aceste pictograme vă pot face site-ul mai vizibil în rezultatele căutării și vă pot oferi mai multe click-uri, toate celelalte lucruri fiind egale. Puteți alege opțiuni pentru simboluri potrivite, de exemplu, aici http://unicode-table.com. Notă: Încercați să nu supraîncărcați textul titlului și al descrierii cu caractere adiționale - caracterele adiționale nepotrivite sau excesul lor pot, dimpotrivă, să respingă clienții.
Cuvinte-cheie în titlu Title și descriere Description
Nu enumerați cuvinte-cheie în titlu și descriere. De exemplu, dacă ați selectat cuvintele-cheie „ferestre din plastic”, „ferestre la comandă”, „ferestre ieftine” pentru pagina principală, grupurile de produse, paginile de produse sau paginile producătorilor în modulul SEO, ar fi o greșeală să creați un Titlu similar constând într-o simplă enumerare a acelorași cuvinte-cheie: „Ferestre din plastic, ferestre la comandă, ferestre ieftine”. În acest caz, utilizați cuvintele-cheie pentru a forma propoziții corecte din punct de vedere lingvistic, de exemplu: „Ferestre din plastic - comandați ferestre ieftine în Brașov". Un astfel de Titlu va fi atât mai atractiv pentru utilizatori, cât și va îndeplini toate cerințele motoarelor de căutare.
Un titlu (Title) prea scurt
Nu utilizați titluri mai scurte de 3 cuvinte. De obicei, trei cuvinte nu vor fi suficiente pentru a descrie domeniul de aplicare al magazinului dvs. online. Este posibil ca trei cuvinte să nu fie suficiente pentru ca potențialii dvs. clienți să înțeleagă esența ofertei dvs. în motorul de căutare; clasamentul unei pagini cu un titlu scurt în motorul de căutare va fi puțin mai mic decât clasamentul unei pagini cu un titlu de lungime optimă.
Un titlu prea lung (Title)
Nu introduceți titluri mai lungi de 12 cuvinte sau 70 de caractere. De obicei, motoarele de căutare folosesc doar primele 12-15 cuvinte ale titlului pentru indexare (Google folosește 12). Cuvintele în plus din descriere vor fi „tăiate”; pagina dvs. nu va fi găsită în căutare prin astfel de cuvinte "tăiate". Încercați să utilizați întotdeauna nu mai mult de 80 de caractere în titlu, iar acest titlu de calitate va fi afișat integral în rezultatele căutării.
Text duplicat în titlu (Title) sau descriere (Description)
Titlurile și descrierile tuturor paginilor de pe site-ul companiei dvs. trebuie să fie unice. Titlurile sau descrierile duplicate ale paginilor duc la o diminuare a clasamentului acestor pagini în motoarele de căutare. Încercați întotdeauna să evitați duplicarea titlurilor și a descrierilor paginilor. Atunci când utilizați modulul SEO, duplicarea poate apărea ca urmare a utilizării necorespunzătoare a valorilor variabilelor SEO personalizate. De exemplu, două sau mai multe produse cu aceeași denumire pot avea un titlu duplicat dacă variabila [Product] este utilizată pentru acestea în setările modulului SEO fără a utiliza simultan variabila [Product ID]. Pentru ca titlul și descrierea să fie unice pentru toate paginile site-ului companiei dvs., vă recomandăm să faceți ca denumirile tuturor produselor dvs. să fie unice sau să utilizați întotdeauna variabila [ID produs] în modulul SEO.
Notă: Rețineți că toate modificările pe care le efectuați în modulul SEO pentru grupurile de produse, paginile de produse sau paginile producătorilor vor fi utilizate pentru toate paginile de acest tip, nu doar pentru un anumit grup sau produs. Țineți cont de faptul că utilizarea unor denumiri de produse specifice, a unor grupuri de produse specifice sau a altor date în modulul SEO care se aplică numai anumitor tipuri din gama dvs. de produse poate duce la o creștere a clasamentului de căutare al anumitor pagini, scăzând în același timp clasamentul altor pagini configurate incorect.