Retargetingul este o tehnologie publicitară care vă permite să afișați anunțurile dvs. persoanelor care v-au vizitat deja site-ul și au efectuat anumite acțiuni pe el. Aceasta poate fi o singură acțiune, mai multe acțiuni sau o secvență predefinită de acțiuni.
În funcție de comportamentul și interesele vizitatorilor dvs., le puteți afișa publicități diferite.
De exemplu, puteți afișa anunțuri speciale pentru cei care au vizitat site-ul dvs, au navigat printre ofertele dintr-o anumită categorie, dar nu au efectuat o achiziție.
De ce este important
Dacă un vizitator nu a cumpărat nimic de data aceasta, ar putea face o achiziție în viitor.
Dacă vizitatorul a cumpărat deja ceva de la dvs., trebuie să îl ajutați să își amintească de magazinul dvs. data viitoare.
Puteți crește rata de conversie a magazinului dvs. dacă le reamintiți periodic utilizatorilor care sunt deja cunoscuți cu site-ul dvs. despre dvs., îi informați despre noile produse, promoții și oferte speciale.
Cine poate utiliza retargetarea Facebook/Instagram?
Companiile ai căror vizitatori au conturi de Facebook.
Toate companiile care doresc să își îmbunătățească calitatea campaniilor de publicitate Facebook/Instagram și să își optimizeze bugetul.
Cum funcționează
Pentru a afișa publicități utilizatorului care vă interesează, Facebook trebuie să primească informații despre comportamentul acestuia: ce pagini ale site-ului dvs. au vizualizat, ce mijloace de control au utilizat etc. Prin urmare, trebuie să instalați un identificator special Facebook Pixel (contor) pe toate paginile site-ului dvs.
După aceea, veți putea utiliza instrumentele standard Facebook pentru a personaliza condițiile de afișare a anunțurilor dvs.
Important! Setarea identificatorului Facebook/Instagram vă va permite să faceți retargeting numai pe Facebook. Dacă doriți să utilizați retargetarea pe alte rețele, trebuie să le setați ID-urile.
Cum să instalați Facebook Pixel (contor)
Dacă nu aveți un cont Facebook, înregistrați-vă.
Dacă aveți AdBlock instalat, dezactivați-l, deoarece Facebook vă va cere oricum să faceți acest lucru.
Urmați link-ul (1) furnizat pentru a obține codul pe care să îl instalați pe site-ul dvs.
Veți fi redirecționat către pagina Facebook Pixel, unde trebuie să vă conectați sursa de date. În această etapă:
- selectați metoda de conectare (Facebook Pixel);
- specificați sursa de date (Internet);
- denumiți pixelul în funcție de denumirea site-ului (nu afectează nimic).
Copiați identificatorul unic (ID) al sursei dvs. de date în câmpul „Facebook Pixel ID” (etapa 2). După ce faceți click pe butonul „Salvați” (pasul 3), acest cod (contor) va fi instalat automat pe toate paginile site-ului dvs.
Gestionați parametrii campaniei dvs. publicitare Facebook Pixel și creșteți vânzările magazinului dvs.!
Urmărirea conversiilor
Folosind Facebook Pixel, puteți urmări acțiunile vizitatorilor site-ului dvs. După configurarea pixelului, datele despre acțiunile utilizatorilor vor fi transferate automat în contul dvs. de Facebook. Acestea vă permit să monitorizați conversiile, să vă creați propriile publicuri și să configurați campanii publicitare mai eficiente pe baza acestora.
Ce acțiuni sunt transmise automat (nu trebuie să le configurați):
vizualizarea paginii;
vizualizarea produsului;
adăugarea în coș;
cumpărare;
accesul la pagina de plată;
contactați-mă;
mesaj;
efectuați click pe butonul de apelare din versiunea mobilă a site-ului.